انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تکلیف مهم در گام دوم انقلاب است

اراک -استاندار مرکزی گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و تلاش برای بسط ارزش های دینی و انقلابی، تکلیفی مهم در گام دوم انقلاب اسلامی است. یه گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» روز سه شنبه در اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروهای مسلح استان مرکزی افزود:  انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل جوان و آینده […]

اراک -استاندار مرکزی گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و تلاش برای بسط ارزش های دینی و انقلابی، تکلیفی مهم در گام دوم انقلاب اسلامی است.

یه گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» روز سه شنبه در اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروهای مسلح استان مرکزی افزود:  انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل جوان و آینده رویکرد محوری در کنگره نقش امام راحل  در دفاع مقدس و ۶ هزار  و ۲۰۰ شهید است.
وی یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پیامی نکات وزینی را به عنوان سرفصل های اجرایی گام دوم  انقلاب تعیین کرده است که در این راستا حجت بر همگان معلوم است و هر بخش و جریانی باید به سهم خود برای انتقال پیام نظام اسلامی بکوشد.
وی اظهارداشت: ایثارگران و شهدا پیام مهمی را به نام ایران اسلامی مخابره کردند و  بخشی از تاریخ معاصر انقلاب اسلامی را با خود همراه دارند.
استاندار مرکزی گفت: فرزندان و نسل های بعدی فداکاری و حماسه سازی را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.
آقازاده افزود: تلاش نیروهای انقلابی انتیجه داده و ایران اسلامی در همه حوزه های سرآمد  است و حرف برای گفتن دارد.
وی اظهارداشت:  ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی گذشته است و با آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و در دهه پنجم از حیات پربرکت نظام اسلامی پباید فصل نویی از پیشرفت ها را رقم زد.
استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.