کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و مرکزی

بامداد خبر: فرمانده انتظامی “سروستان” از کشف ۹۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس این شهرستان و استان‌ مرکزی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، سرهنگ “آرش بخشایی‌مطلق” گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “مرکزی” با اقدامات فنی و […]

بامداد خبر: فرمانده انتظامی “سروستان” از کشف ۹۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس این شهرستان و استان‌ مرکزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، سرهنگ “آرش بخشایی‌مطلق” گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “مرکزی” با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند دو نفر با خودرو پژو پارس و آریسان در محور “هرمزگان-شیراز” در حال انتقال یک محموله تریاک هستند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان “سروستان” پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی هر دو خودرو را شناسایی و دستور ایست را صادر کردند.

فرمانده انتظامی سروستان خاطر نشان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودروها را توقیف و رانندگان را نیز دستگیر کنند.

سرهنگ “بخشایی مطلق” با اشاره به اینکه رانندگان قبل از دستگیر شدن مواد مخدر را در منزلی در یکی از محله‌های شهرستان سروستان دپو کرده بودند، گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی به مکان مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند ۹۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری رسانند.