به مناسبت روز شهرداری و دهیاری؛

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از همکاری مجموعه شهرداری با حوزه سلامت فارس قدردانی کرد

بامداد خبر:رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به مناسبت چهاردهم تیر، روز شهرداری و دهیاری، از مشارکت این دو مجموعه در استان با حوزه سلامت قدردانی کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، در متن پیام دکتر «سید وحید حسینی» به این مناسبت آمده است: توسعه و تنوع ساختارهای شهری در […]

بامداد خبر:رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به مناسبت چهاردهم تیر، روز شهرداری و دهیاری، از مشارکت این دو مجموعه در استان با حوزه سلامت قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، در متن پیام دکتر «سید وحید حسینی» به این مناسبت آمده است: توسعه و تنوع ساختارهای شهری در دهه های اخیر که با گسترش پدیده شهرنشینی همراه بوده است، اهمیت فعالیت در حوزه مدیریت شهری را در سراسر جهان ارتقا بخشیده و امروزه مجموعه شهرداری ها در جای جای کشور، از جایگاه شایسته ای برخوردار هستند که بی شک حاصل تلاش و توانمندی این مجموعه در تسهیل مسیر توسعه شهری و برنامه ریزی هوشمندانه در این زمینه است.

مجموعه های شهرداری و همچنین دهیاری در تمامی مناطق استان فارس، همواره همکاری مطلوبی با حوزه بهداشت و درمان استان در مسیر تعالی امر سلامت مردم استان ایفا کرده و این همکاری سازنده، در روزهای بحرانی کرونا، به زیباترین نحو به تصویر کشیده شد.

شهرداران محترم شهرهای مختلف استان در کنار دهیاری ها، در این روزهای سخت، با همکاری صادقانه با مجموعه سلامت در پیاده سازی مناسب برنامه های مدیریت کرونا در سطح استان، علاوه بر پشتیبانی مطمئن، مایه دلگرمی مدافعان غیور سلامت در خط مقدم مبارزه با این بحران بودند و کاهش پیامدهای این بحران در هفته های اخیر، ثمره ای شیرین ای از همکاری خالصانه است که جای قدردانی دارد.

مجموعه شهرداری شیراز نیز در تداوم همکاری با مجموعه سلامت، طی بیش از دو سال گذشته و در ایام بحران کرونا، مجموعه سلامت را در پیشبرد بهتر برنامه ها و اقدامات مرتبط با حوزه شهری و مدیریت این بحران یاری نموده که به این مناسبت، از تلاش های انجام شده در این زمینه صمیمانه سپاسگزارم.

با تبریک چهاردهم تیر، روز شهرداری و دهیاری به تمامی فعالان ارجمند این حوزه، سلامت و بهروزی و توفیق روافزون یکایک شما عزیزان را از درگاه ایزد متعال، مسالت دارم.

دکتر سید وحید حسینی/رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز