تقدیر مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان فارس از مجموعه خادمینِ دلسوز مردم در شورا و شهرداری کلان‌شهر شیراز

بامداد خبرمجمع جهادگران بسیج سازندگی استان فارس طی بیانیه‌ای پس بازدید از سیل‌بند بالادست شهرک سعدی طی نزول بارش رحمت الهی مراتب عالیه سپاس و تقدیر خود را از مجموعه خادمینِ دلسوز مردم در شورا و شهرداری کلان‌شهر شیراز اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان فارس طی بیانیه‌ای […]

بامداد خبرمجمع جهادگران بسیج سازندگی استان فارس طی بیانیه‌ای پس بازدید از سیل‌بند بالادست شهرک سعدی طی نزول بارش رحمت الهی مراتب عالیه سپاس و تقدیر خود را از مجموعه خادمینِ دلسوز مردم در شورا و شهرداری کلان‌شهر شیراز اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان فارس طی بیانیه‌ای پس بازدید از سیل‌بند بالادست شهرک سعدی طی نزول بارش رحمت الهی مراتب عالیه سپاس و تقدیر خود را از مجموعه خادمینِ دلسوز مردم در شورا و شهرداری کلان‌شهر شیراز اعلام کرد.
متن این بیانیه بدین‌ شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِذ تَأَذَّنَ رَبُّکُم لَئِن شَکَرتُم لَأَزیدَنَّکُم ۖ وَلَئِن کَفَرتُم إِنَّ عَذابی لَشَدیدٌ﴿ابراهیم/۷﴾
و (همچنین به خاطر بیاورید) هنگامی را که پروردگارتان اعلام داشت: «اگر شکرگزاری کنید، (نعمت خود را) بر شما خواهم افزود؛ و اگر ناسپاسی کنید، مجازاتم شدید است!»
بار دیگر نزول رحمت الهی بر مردم شیراز بهانه‌ای شد تا در جمع باصفای گروه‌های جهادی و جهادگران خدوم و بی‌ریا و بلندهمت این شهر، ساعاتی را مشغول خدمت‌رسانی به تقاضامندان شهرک سعدیه، در این برکت پرشور آسمانی شویم.
جهادگران عزیز دوباره افتخار آفریدید، “شَکرالله مساعیکم”
در ادامه ضمن بازدید از سیل‌بند بالادست شهرک سعدی که به درستی از مدبرانه‌ترین پروژه‌های شهرداری بوده و به عینه دوراندیشی در اجرای این پروژه که موجب حفظ جان و مال ساکنین پایین دست شده است را دیدیم.
بدینوسیله مراتب عالیه سپاس و تقدیر را به مجموعه خادمینِ دلسوز مردم در شورا و شهرداری کلان‌شهر شیراز اعلام و ابلاغ نموده و از درگاه الهی توفیق استمرار خدمت صادقانه به ملت و عزت و سربلندی تمام مدیران، مسئولان و دست‌اندرکاران خرد تا کلان را در شورا و شهرداری شیراز مسئلت داریم.
ومن‌الله‌توفیق
مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان فارس ۱۴۰۳/۰۲/۰۵