شهردار کلان‌شهر شیراز: 

شیراز به‌عنوان تمیزترین شهر  کشور و پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است/ پاکبانان از زحمتکش‌ترین قشر شهرداری هستند

بامداد خبر:شهردار شیراز در آیین تقدیر از پاکبانان شهرداری منطقه ۷ گفت: پاکبانان با تلاش خود توانسته‌‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی در آیین […]

بامداد خبر:شهردار شیراز در آیین تقدیر از پاکبانان شهرداری منطقه ۷ گفت: پاکبانان با تلاش خود توانسته‌‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی در آیین تقدیر و تجلیل از پاکبانان سطح منطقه ۷ شهرداری شیراز گفت: عشق، محبت و دوستی در دل پاکبانان موج می‌زند و با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.
شهردار شیراز بابیان اینکه به‌عنوان همکارتان دست همه شما را به گرمی می‌فشارم و می‌بوسم، افزود: شما عزیزان از اوایل صبح تا پاسی از شب کار می‌کنید تا کسانی که وارد شهر می‌شوند، تمیزی شهر شیراز آن‌ها را متحیر کند و گردشگران شیراز در اعیاد مختلف معترف تمیزی شهر هستند.
وی ضمن تشکر از یاوران پای‌کار شهرداری منطقه ۷ شیراز که پیش‌قدم هستند، بیان کرد: این منطقه از مناطق کم برخوردار است اما طی چند ماه گذشته شهرداری شیراز، بزرگراه سرلشکر شهید استوار را به بهره‌برداری رسانید و دو تقاطع شهید استوار -نصر شرقی و شهید استوار -خلیج‌فارس نیز  کلنگ زنی شد که قول دادیم طی ۱۵ ماه آینده به بهره‌برداری و افتتاح برسانیم و قطعاً امسال و سال‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهیم بود.
اسدی بابیان اینکه پاکبانان از زحمتکش‌ترین قشر شهرداری هستند، گفت: ما فصل جدیدی در شورای اسلامی شهر و شهرداری شروع می‌کنیم و آن‌هم توجه بیشتر به شما پاکبانان است و مسوولان مناطق با استفاده از ظرفیت قانون، برای همه پاکبانان برنامه‌های مختلف شود.
شهردار منطقه ۷ شیراز نیز گفت: سال گذشته پروژه‌های متعدد و بزرگ در منطقه ۷ افتتاح و کلنگ زنی شد که در سال ۱۴۰۳ حتماً می‌توانیم  این پروژه‌ها را تقدیم شهروندان در منطقه کنیم که نشان‌دهنده همت شورا و شهردار است.
علی امینی بیان کرد: اگر پاکبانان و کارگران نبودند، شهر به زیبایی خود نمی‌رسید.