جوان استان فارسی چهل زندانی طی ۳ سال از زندان های فارس آزاد کرد

بامداد خبر:یک جوان استان فارسی که نیت کرده بود ۴۰ نفر زندانی را از زندان آزاد نماید، موفق شد چهلمین زندانی را از زندان های فارس آزاد کند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمود قربانی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: این جوان در اواخر سال ۱۳۹۷ با مراجعه به این انجمن اذعان […]

بامداد خبر:یک جوان استان فارسی که نیت کرده بود ۴۰ نفر زندانی را از زندان آزاد نماید، موفق شد چهلمین زندانی را از زندان های فارس آزاد کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمود قربانی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: این جوان در اواخر سال ۱۳۹۷ با مراجعه به این انجمن اذعان داشت که براساس نیت قبلی قصد دارم ۴۰ نفر زندانی که در توان بضاعتم باشد آزاد نمایم و این انجمن با همکاری اداره کل زندانهای فارس این خواسته جوان نیک اندیش را ظرف سه سال عملیاتی کرد.
محمود قربانی افزود: این جوان از ایام کودکی با دیدن سریال و فیلم های مناسبتی پخش شده در ماه های حرام و صفر که در آن فرد خیری برای رضای خدا زندانی آزاد میکرده، انگیزه اینکار در دلش ایجاد گردیده و بعد از مدتها که شرایط مالی مساعد آن برایش فراهم آمده در این امر خیرخواهانه شرکت نموده است.
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز اظهار داشت: برخلاف تصور عموم که شاید برای آزاد کردن فرد زندانی می بایست مبالغ بالا اعطا شود تا یک زندانی از زندان آزاد گردد، اما این چنین نیست با مبالغ پایین هم می شود زندانی آزاد نمود و یا در آزاد کردن زندانیان سهیم شد.
وی یادآور شد: این هم استانی با کنار گذاشتن ماهانه مقداری از حقوق خود جهت این امر خیر، همکاری خود را با انجمن آغاز نمود و در این دوره سه ساله بالاترین مبلغ پرداختی ایشان بابت ازادی یک فرد زندانی به مبلغ نود میلیون ریال و کمترین آن در سال ۱۳۹۸ به مبلغ سیزده میلیون ریال بوده است.
وی اضافه کرد این جوان که نخواست نامش فاش شود، کارمند پیمانکاری یکی از شرکت ها در استان های جنوبی کشور می باشد.
شایان ذکر است
✅  شماره حساب بانک ملی انجمن حمایت زندانیان شیراز
۰۱۰۵۶۸۴۸۶۴۰۰۱

✅ شماره کارت بانک ملی انجمن حمایت زندانیان شیراز
۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۷۸۹۰

✅  شماره شبا بانک ملی انجمن حمایت زندانیان شیراز
IR63 0170 0000 0010 5684 8640 01
آماده دریافت کمک های خیرین می باشد.