در آیین بزرگداشت روز شوراها مطرح شد؛

نقش بی‌بدیل و جایگاه خدمت‌رسانی شوراها

بامداد خبر: رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار شیراز در آیین بزرگداشت روز شوراها بر اهمیت و نقش بی‌بدیل شوراها تأکید کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سید ابراهیم حسینی در آیین بزرگداشت روز شوراها اظهار کرد: به مناسبت روز شوراها توفیق داریم در محضر اعضای شورا در ادوار گذشته باشیم که فعالیت […]

بامداد خبر: رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار شیراز در آیین بزرگداشت روز شوراها بر اهمیت و نقش بی‌بدیل شوراها تأکید کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سید ابراهیم حسینی در آیین بزرگداشت روز شوراها اظهار کرد: به مناسبت روز شوراها توفیق داریم در محضر اعضای شورا در ادوار گذشته باشیم که فعالیت شما عزیزان زمینه‌ساز بوده است و آنچه شهر را در این مرحله قرار داده است، حاصل مجموعه خدماتی است که در طول سالیان متمادی خواهران و برادران ما در شورا با همفکری و تجربه پیش رفته تا به این نقطه رسیده‌ایم.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: ما یاد می‌کنیم از عزیزانی که در ادوار مختلف شوراها و شهرداری بودند و امروز به دیار باقی شتافتند و جایشان خالی است و امروز برای همه شما درخواست سلامتی و توفیق روزافزون دارم.
وی پشتیبان هر فرد موفق را خانواده خواند و افزود: هر جا انسان‌های موفقی بودند، پشتیبان آن‌ها خانواده بوده تا توفیقات حاصل شود و صمیمانه از خانواده شوراها تشکر می‌کنم.
حسینی گفت: این شهر متعلق به همه ما است و ما معتقدیم حوزه شورا و مدیریت شهری یک فعالیت و کار اجتماعی است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: معتقدیم شوراها جایگاه خدمت‌رسانی دارند و در شورای ششم بنا را بر این گذاشتیم تا از توان و ظرفیت تمامی دوره‌های مختلف گذشته استفاده کنیم.
 وی عنوان کرد: بر اساس مجموعه اقداماتی که در دوره‌های گذشته بود و تجربیات و مطالعاتی که صورت گرفته، بر این باوریم که اندیشه‌ها برای توسعه شهر به هم نزدیک است.
حسینی گفت: اختلاف دیدگاه باعث رشد و توسعه خواهد شد و مسیر رشد چیزی جز همراهی، همفکری و همگامی نیست و می‌تواند در رشد، پیشرفت و توسعه صحیح و متوازن شهر مقدس شیراز گام بردارد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اولویت این دوره از شورا را ارائه خدمات صادقانه به مردم شریف شیراز خواند.
شهردار شیراز نیز ضمن تبریک فرارسیدن روز شورا گفت: شوراها نقش بی‌بدیلی را انجام می‌دهند و ما شاهدیم که شوراها در کلانشهرها زبان رسا و گویا مردم هستند و بدون واسطه نیازهای مردم را بررسی و در قالب برنامه‌ها و بودجه‌ها تدوین و به شهرداری ابلاغ می‌کنند که نهایتاً توسط شهرداری به سرانجام می‌رسد.
محمدحسن اسدی گفت: تجارب افراد بسیار مهم است کسی که عضو شورا می‌شود و ۴ سال عمر خود را می‌گذارد قطعاً دارای تجاربی است که باید از آن‌ها استفاده شود.