رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس:

وعده اروپایی ها برای اجرای اینستکس پوچ و تو خالی است

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس  ، با اشاره به اینکه موگرینی اعلام کرده است عملیاتی کردناینستکس زمان بر است، گفت: رفتار اروپایی ها از قبل قابل پیش بینی بود، اروپایی ها اراده ای از خود ندارند و کاملا برده آمریکایی ها هستند. این نماینده مجلس بیان داشت: اروپایی ها ثابت کرده اند از خود اراده ای […]

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس  ، با اشاره به اینکه موگرینی اعلام کرده است عملیاتی کردناینستکس زمان بر است، گفت: رفتار اروپایی ها از قبل قابل پیش بینی بود، اروپایی ها اراده ای از خود ندارند و کاملا برده آمریکایی ها هستند.

این نماینده مجلس بیان داشت: اروپایی ها ثابت کرده اند از خود اراده ای ندارند، بنابراین نباید به وعده هایی که می دهند دل خوش کرد و منتظر باشیم تا در آینده وعده ای که می دهند عملی شود، در واقع تجربه ثابت کرده است اتفاقی نمی افتد و آنها کاری از پیش نمی برند.

ایران باید با اقتدار و بدون توجه به وعده های اروپا گام های بعدی خود را در راستای کاهش تعهدات برجامی را محکم تر بردارد

نماینده مردم جهرم در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: اروپا با وعده هایی که می دهد وقت کشی می کند، بنابراین ایران نباید با وعده های اروپا دست از اقدامات خود بردارد.

وی عنوان کرد: ایران باید با اقتدار و بدون توجه به وعده های اروپا گام های بعدی خود را در راستای کاهش تعهدات برجامی را محکم تر بردارد و تا زمانی که اروپایی ها ثابت نکنند پایبند به تعهدات هستند و اجرا می کنند باید به وضعیت قبل از برجام برگردیم.

رضایی کوچی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر اینکه دلخوش کردن به اروپایی ها نتیجه بخش نیست، گفت: آنها با وعده هایی که عملی نمی شود فرصت سوزی می کنند که نشان دهنده عدم اراده و استقلال اروپایی ها است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه اروپا کاملا تابع آمریکا است، اظهار داشت: ایران باید با اقتدار گام های بعدی خود را بردارد، حتی اعتقاد دارم نباید گام به گام نسبت به کاهش تعهدات اقدام می شد و بهتر آن بود که در یک مرحله به راه قبل از مذاکرات بر می کشتیم و با اقتدار و قدرت در مسیر گذشته حرکت می کردیم