آخرین وضعیت مصرف فرهنگی جامعه ایران تا سال ۸۶

طرح آمارگیری از فرهنگ رفتاری خانوار یکی از طرح‌های آماری جدید مرکز آمار ایران است که با هدف تهیه آمار و اطلاعات مربوط به فعالیت‌های فرهنگی و رفتارهای خانوارهای کشور و استفاده از نتایج آن در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی کشور در سال ١٣٩۶ در سطح کشور، در نقاط شهری و روستایی برای افراد ١۵ ساله و […]

طرح آمارگیری از فرهنگ رفتاری خانوار یکی از طرح‌های آماری جدید مرکز آمار ایران است که با هدف تهیه آمار و اطلاعات مربوط به فعالیت‌های فرهنگی و رفتارهای خانوارهای کشور و استفاده از نتایج آن در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی کشور در سال ١٣٩۶ در سطح کشور، در نقاط شهری و روستایی برای افراد ١۵ ساله و بیشتر اجرا شد. برخی از مهم‌ترین یافته‌های حاصل از این طرح،‌ وضعیت مصرف فرهنگی چامعه ایران را نشان می‌دهد.شایان ذکر است این آمار حتمما تا کنون دچار تغییرات اساسی شده است