در جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلان شهر شیراز صورت گرفت:

تجلیل از نیروهای جهادی و داوطلب در امر حمل، تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان کرونایی

بامدادخبر -در یکصد و شصتمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز از نیروهای طلاب جهادی و پرسنل شهرداری داوطلب در امر حمل، تغسیل ، تکفین و تدفین متوفیان ناشی از بیماری کرونا تجلیل و قدردانی به عمل آمد . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر در این جلسه پس از ارائه […]

بامدادخبر -در یکصد و شصتمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز از نیروهای طلاب جهادی و پرسنل شهرداری داوطلب در امر حمل، تغسیل ، تکفین و تدفین متوفیان ناشی از بیماری کرونا تجلیل و قدردانی به عمل آمد .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر در این جلسه پس از ارائه گزارش نحوه خدمات دهی به خانواده های متوفیان ناشی از بیماری کرونا توسط معاون خدمات شهری شهرداری – آقای محمد حسن پور – و رییس سازمان مدیریت آرامستانها – مهندس پارسازاد – و توضیحات سه نفر از نمایندگان طلاب جهادی و نیروهای داوطلب، دکتر علی ناصری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز ضمن تشکر از همراهی اعضاء شورای شهر ، معاونت خدمات شهری و سازمان مدیریت آرامستانهای شهر شیراز ، نیروهای جهادی را انسان های مخلص و بی‌ادعا در عرصه دفاع از سلامت توصیف و عنوان کرد : این افراد با قبول همه خطرهای احتمالی موجود در امر حمل ، تغسیل ، تکفین و تدفین متوفیان ناشی از بیماری کرونا پیشگام شدند و باری را بر دوش گرفتند که نه تنها برای خانواده های متوفیان ، بلکه برای جامعه به دغدغه و نگرانی بسیار تبدیل شده بود.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد : این افراد بدون هیچ چشم داشتی در کسب نام و شهرت، آرامش خاطر را برای همه افراد جامعه به ویژه خانواده متوفیان ایجاد کرده اند   که بسیار ارزشمند است .
دکتر سیدعبدالرزاق موسوی ، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست با قدردانی از اقدامات اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و دیگر اعضای شورا ، معاونت خدمات شهری و سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شیراز در این شرایط سخت بیماری کرونا گفت : نیروهای داوطلب و جهادی که در امر حمل، تغسیل ، تکفین و تدفین متوفیان بیماری کرونا مشارکت می کنند کاری ماندگار ، پسندیده و بزرگ را انجام می دهند که قدردان این عزیزان هستیم .
وی افزود: نیروهای داوطلب زمینه آسایش و آرامش خانواده های متوفیان را فراهم کرده اند و ارزش کار آنها را همه به خوبی درک می کنند .
گفتنی است در شرایط کنونی بیش از پنجاه و شش تن زن و مرد به صورت شبانه روزی و داوطلبانه در امر حمل، تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان کرونایی با سازمان مدیریت آرامستان های شیراز همکاری و خدمت رسانی می کنند .
در ادامه جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا، سه دستور کار از جمله ارائه گزارش شهرداری درباره طرح جامع آب فضای سبز شهری ؛ تعیین تکلیف لایحه شهرداری در خصوص طرح جامع فضای سبز شهر شیراز بر اساس سند راهبردی مدیریت پایدار فضای سبز و همچنین ارائه گزارش شهرداری در خصوص احداث مجتمع خدماتی ، رفاهی ، فرهنگی ، ورزشی و آموزشی کارکنان شهرداری شیراز نیز بررسی و در خصوص آنها تصمیم گیری به عمل آمد.