استفاده از ظرفیت رسانه برای کاهش جرایم

  بامدادخبر – فرمانده انتظامی استان گفت: ما باید از ظرفیت رسانه‌ها برای پیشگیری از وقوع و کاهش جرایم استفاده کنیم و در این زمینه نیز فرهنگ سازی کنیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سردار “رهام‌بخش حبیبی” در بازدید از خبرگزاری شیرازه، با بیان اینکه رسانه‌ها بهترین ظرفیت و ابزار پیشگیری از جرایم محسوب […]

 

بامدادخبر – فرمانده انتظامی استان گفت: ما باید از ظرفیت رسانه‌ها برای پیشگیری از وقوع و کاهش جرایم استفاده کنیم و در این زمینه نیز فرهنگ سازی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سردار “رهام‌بخش حبیبی” در بازدید از خبرگزاری شیرازه، با بیان اینکه رسانه‌ها بهترین ظرفیت و ابزار پیشگیری از جرایم محسوب می‌شوند، گفت: ما باید با کمک رسانه‌ها که پل ارتباطی پلیس و مردم هستند توانمندی‌های خود را به احاد جامعه در راستای ارتقاء احساس امنیت انعکاس دهیم.

سردار “حبیبی” خاطر نشان کرد: دشمن با فضای مجازی به جنگ ما آمده است و هدف آنها این است که ما را از ولایت و رهبری جدا کند اما ما سربازان امام زمان با هوشیاری تمام ایستاده‌ایم و آنان را شکست خواهیم داد.

این مقام ارشد انتظامی در فارس با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم خانواده و جامعه ما را هدف قرار داده است، تصریح کرد: ما با هدایت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و استفاده از کلیه امکانات، توانسته‌ایم در این زمینه  اقدامات خیلی موثری انجام دهیم و آنان را ناکام بگذاریم.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین و متنفذین در راستای ارتقاء احساس امنیت، گفت: استفاده از ظرفیت این عزیزان و رسانه‌ها، در جامعه برای ارتقاء امنیت، بسیار مهم است.

سردار “حبیبی” عنوان داشت: رسانه‌ها چشم بینا ما در جامعه هستند و همفکری و هم اندیشی آنها با پلیس در انعکاس اخبار و حوادث، ضمن مدیریت صحیح افکار عمومی، ارتقاء احساس امنیت را برای شهروندان به دنبال دارد.