کشف بالغ بر ۱۹۶ میلیارد کالای قاچاق در فارس 

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف بالغ بر ۱۹۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد. سردار ” یوسف ملک زاده ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری سایر عوامل انتظامی، طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا را طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان […]

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف بالغ بر ۱۹۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

سردار ” یوسف ملک زاده ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری سایر عوامل انتظامی، طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا را طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان فارس اجرا کردند.

وی با بیان اینکه در نتیجه اجرای این طرح، ۷۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق در سطح محورهای مواصلاتی استان فارس شناسایی و توقیف شدند، تصریح کرد: در بازرسی مأموران انتظامی از این خودروها، مقادیر زیادی کالای قاچاق و فاقد مدارک قانونی شامل پوشاک، کفش، پارچه، تجهیزات الکترونیکی، لوازم یدکی، لوازم آشپزخانه، برنج،تجهیزات رایانه ای، لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر اقلام کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۹۶ میلیارد ریال برآورد شده است،اظهار داشت: در این خصوص ۹۲ فقره پرونده تشکیل و در مجموع ۹۱ متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار ملک زاده تأکید کرد: مبارزه بی امان و همه جانبه مأموران انتظامی استان فارس با کالای قاچاق به عنوان یکی از اولویت های اصلی این فرماندهی با جدیت و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.