پیام تبریک شهردار کلان‌شهر شیراز به منتخبین مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی

بامداد خبر:شهردار کلان‌شهر شیراز با صدور پیامی انتخاب نمایندگان مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و همچنین نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی با صدور پیامی انتخاب نمایندگان مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و همچنین نمایندگان مردم شیراز و […]

بامداد خبر:شهردار کلان‌شهر شیراز با صدور پیامی انتخاب نمایندگان مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و همچنین نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی با صدور پیامی انتخاب نمایندگان مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و همچنین نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.
متن پیام شهردار شیراز به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرات آیات دژکام، بهشتی، کلانتری، مدرس طباطبایی و دانا؛ انتخاب شایسته شما بزرگواران در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که با حضور حماسی و دشمن شکن مردم متدین و شهید پرور استان پهناور فارس در پای صندوق‌های رأی رقم خورد را تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار باری تعالی برای حضرات توفیق در دفاع از حریم ولایت فقیه، اعتلای ایران، انقلاب اسلامی و سلامتی و سربلندی روزافزون تحت لوای حضرت ولی عصر(عج) را خواستارم.
همچنین خطاب به دکتر روح الله نجابت و دکتر جعفر قادری نمایندگان منتخب مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، انتخاب مجدد شما توسط مردم حماسه ساز را تبریک می‌گویم.
 نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی می‌توانند با قانون‌گذاری و بهره‌مندی از جایگاه والای قوه مقننه راهگشای خدمات‌رسانی به مردم و یاری گر مدیریت شهری باشند.
 امیدوارم در دوره جدید مجلس شورای اسلامی، با تعامل روزافزون و تلاش سازنده مشترک با مجموعه مدیریت شهری شاهد توسعه و تعالی حوزه‌های انتخابیه در ابعاد مختلف باشیم.
از درگاه خداوند سبحان، توفیق شما در انجام رسالت خطیر نمایندگی و سرافرازی و عزت مندی را مسئلت می‌کنم.
محمدحسن اسدی