بهره برداری از اتاق عمل شماره ۲ بیمارستان امام حسن عسکری(ع) زرقان

بامداد خبر:با حضور مشاور عالی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، فرماندار، شهردار و جمعی از مسوولان شهرستان زرقان، از پروژه نصب دستگاه جدید رادیولوژی بیمارستان زرقان بازدید و اتاق عمل شماره دو این بیمارستان به بهره برداری رسید. به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام حسن عسکری(ع) زرقان، […]

بامداد خبر:با حضور مشاور عالی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، فرماندار، شهردار و جمعی از مسوولان شهرستان زرقان، از پروژه نصب دستگاه جدید رادیولوژی بیمارستان زرقان بازدید و اتاق عمل شماره دو این بیمارستان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام حسن عسکری(ع) زرقان، رئیس شبکه با تقدیر از همکاری مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مسوولان شهرستان زرقان گفت :با توجه به افزایش تعداد جراحان و در پی آن افزایش عمل های جراحی تخصصی در بیمارستان زرقان، راه اندازی اتاق عمل شماره دو این بیمارستان در اولویت قرار گرفت که با کمک های نیک اندیشان زرقانی در تامین برخی تجهیزات مانند ست جراحی و مانیتور علایم حیاتی و همچنین تامین بودجه سه و نیم میلیارد تومانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای خرید تخت جراحی، میکروسکوپ و چراغ اتاق عمل این پروژه به بهره برداری رسید.

دکتر «بابک بهزادی» در مورد راه اندازی دستگاه جدید رادیولوژی بیمارستان زرقان نیز افزود:د ستگاه جدید DDR رادیولوژی بیمارستان امام حسن عسکری(ع) زرقان از به روزترین دستگاه های موجود است که با پیگیری های فرماندار زرقان با یکی از شرکت های پالایش نفت و پرداخت ۵۰۰ میلیون تومانی از سوی این شرکت و تامین بودجه سه میلیارد و ۲۰۰ تومانی از سوی دانشگاه علوم ‌پزشکی شیراز خریداری شد و تا پایان سال نصب آن انجام و به بهره برداری خواهد رسید.

او اضافه کرد: دستگاه جدید نسبت به دستگاه پیشین از تکنولوژی بالاتری برخوددار است و خروجی عکس های آن با کیفیت بیشتر و به صورت دیجیتال است که کار تشخیص را برای پزشکان آسان تر می کند.

رییس شبکه بهداشت و درمان زرقان ادامه داد: همچنین یک دستگاه سونوگرافی با ارزش یک و نیم میلیارد تومان نیز برای ارائه خدمات تشخیصی از سوی دانشگاه علوم ‌پزشکی شیراز به بیمارستان امام حسن عسکری(ع) زرقان اختصاص یافته است و به زودی نصب و راه اندازی می شود.

دکتر بهزادی گفت: در حال حاضر در بیمارستان زرقان به طور تقریبی ماهانه به دو هزار بیمار خدمات رادیولوژی و سونوگرافی ارائه می شود که با راه اندازی دستگاه های جدید امیدواریم رضایت شهروندان از دریافت این خدمات در شهرستان افزایش یابد.