همزمان با مبعث رسول اکرم «ص» و دهه پرفروغ فجر انجام شد:

بهره‌برداری از درمانگاه تأمین‌اجتماعی استان فارس در شهرستان فیروزآباد

بامداد خبر:با بهره‌برداری از درمانگاه تأمین‌اجتماعی شهرستان فیروزآباد همزمان با دهه مبارک فجر و عید سعید مبعث، بیش از ۵۲ هزار نفر بیمه‌شده این شهرستان به‌صورت کاملاً رایگان از خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی بهره‌مند شدند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مراسم بهره‌برداری از این درمانگاه با حضور استاندار فارس، نماینده مردم شریف فیروزآباد در […]

بامداد خبر:با بهره‌برداری از درمانگاه تأمین‌اجتماعی شهرستان فیروزآباد همزمان با دهه مبارک فجر و عید سعید مبعث، بیش از ۵۲ هزار نفر بیمه‌شده این شهرستان به‌صورت کاملاً رایگان از خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی بهره‌مند شدند.

براساس این گزارش، دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در این مراسم با تبریک مبعث رسول اکرم (ص) و گرامیداشت دهه پرفروغ فجر گفت: مجموعه تأمین‌اجتماعی استان فارس عهده‌دار خدمت‌رسانی به بخش گسترده‌ای از جامعه است و با بهره‌برداری از این درمانگاه تأمین‌اجتماعی جمعیتی بالغ بر ۵۲ هزار نفر بیمه‌شدگان منطقه، از خدمات درمانی درمانگاه بهره‌مند می‌شوند.

استاندار فارس، با اشاره به اهمیت تجهیز این مرکز درمانی به تجهیزات تخصصی و فوق‌تخصصی گفت: دولت سیزدهم به‌منظور ارتقای سطح سلامت و بهبود خدمات درمانی در مناطق کمتر برخوردار، از هیچ تلاشی فروگذار نیست و امیدواریم با مساعدت سازمان تأمین‌اجتماعی روند تجهیز این درمانگاه شتاب گیرد.
دکتر ایمانیه از سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی برای ساخت و تجهیز درمانگاه تأمین‌اجتماعی در فیروزآباد خبر داد و افزود: با ارائه خدمات مطلوب به خانواده بزرگ تأمین‌اجتماعی، شاهد افزایش امید مردم و ارتقای سرمایه اجتماعی خواهیم بود.
استاندار فارس گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید زمینه‌ای فراهم کند تا متخصصانی که در بیمارستان قائم فیروزآباد فعالیت دارند، بخشی از وقت خود را به ارائه خدمت در این درمانگاه اختصاص دهند.
در این مراسم همچنین مدیردرمان تأمین‌اجتماعی استان فارس از تلاش جهادی به‌منظور ارتقای سطح کیفی خدمات به خانواده بزرگ تأمین‌اجتماعی خبر داد.
دکتر بهرام حسن‌شاهی همزمانی مبعث رسول اکرم «ص» و دهه پرفروغ فجر را فرخنده دانست و اظهار داشت: مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی فارس؛ براساس منویات رهبر معظم انقلاب، رسالت خدمتگذاری به مردم را سعادتی بزرگ بر می‌شمارد و تمامی تلاش خود را به‌منظور ارتقاء و گسترش خدمات درمانی به‌کار می‌گیریم.
وی در مورد ویژگی‌ها و ظرفیت‌های درمانگاه تأمین‌اجتماعی شهرستان فیروزآباد گفت: درمانگاه فیروزآباد در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع دارای ۴۲۰۰ متر مربع زیربنا است که بخش‌های زنان و مامایی، دندان‌پزشکی، آزمایشگاه، داروخانه به همراه ۷ اتاق جهت پزشک عمومی و متخصص در آن آماده خدمت‌رسانی است.
در ادامه این مراسم، فرماندار شهرستان فیروزآباد خواستار هم‌افزایی به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به جامعه شد. حبیب جمشیدی دهه مبارک فجر را برگ زرینی در تاریخ آزادگی ملت سرفراز ایران توصیف کرد و افزود: مردم ولایتمدار ایران، شایسته دریافت بهترین خدمات هستند و برای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به جامعه باید از تمامی ظرفیت‌ها بهره‌مند شد.

او با گرامیداشت فرارسیدن عید بزرگ مسلمانان؛ از اهالی فیروزآباد به‌عنوان مردمی انقلابی و فرهنگمدار یاد کرد و از تلاش به منظور گسترش زیرساخت‌ها در زمینه‌های مختلف خبر داد.
در پایان این مراسم، استاندار فارس از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی بازدید به عمل آورد.گفتنی است خانم دکتر جمشیدی به‌عنوان سرپرست درمانگاه تأمین‌اجتماعی فیروزآباد منصوب شده است.

شهرستان فیروزآباد بیش از ۱۲۲هزارنفر جمعیت دارد که ۴۲ درصد آن تحت پوشش خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند و با بهره‌برداری از این درمانگاه، جمعیتی بالغ بر ۵۲ هزار بیمه‌شده نفر به‌صورت کاملاً رایگان از خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.
کلنگ‌زنی این درمانگاه در سال ۱۳۹۸ انجام شد و با آغاز دولت سیزدهم، عملیات اجرایی این پروژه شتاب گرفت.