مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ؛

 برگزاری نمایشگاه های ورزشی ، رکن مهم و اساسی در جوامع بشری

بامداد خبر: روابط عمومی نمایشگاه بین المللی فارس، آیین گشایش نهمین نمایشگاه تخصصی ورزش، تجهیزات ورزشی و خدمات سفر همزمان با چهارمین دوره نمایشگاه آفرود، کمپینگ و طبیعت گردی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در سخنانی پیش […]

بامداد خبر: روابط عمومی نمایشگاه بین المللی فارس، آیین گشایش نهمین نمایشگاه تخصصی ورزش، تجهیزات ورزشی و خدمات سفر همزمان با چهارمین دوره نمایشگاه آفرود، کمپینگ و طبیعت گردی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در سخنانی پیش ار برگزاری این مراسم اعلام داشت : هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه ارتقا فرهنگ و آگاهی عمومی در باره ورزش و ترویج فعالیت های ورزشی است دکتر محسن نهاوندی در ادامه سخنان خود این نمایشگاه را فرصتی برای نمایش محصولات و تجهیزات ورزشی و معرفی تکنولوژی های جدید حوزه ورزش، ارائه اطلاعات و مشاوره در زمینه های مختلف ورزشی و همچنین محلی برای جذب علاقه مندان ورزش و فعالیت های بدنی است.
دکتر نهاوندی با اشاره به اثرگذاری ورزش در سلامت، اجتماع، تجارت، توریسم و اقتصاد به تشریح این موارد پرداخت و بیان داشت: ورزش و فعالیت های بدنی بهبود سلامت جامعه را تصمین می کند؛ و این امر موچب کاهش هزینه های درمانی و همچنین جامعه سالم تر و پویا تر می شود؛ وی در ادامه تاثیرات اجتماعی ورزش را بر شمرد و ادامه داد : ورزش به ترویج همبستگی و تعامل اجتماعی کمک می کند؛ که می توان به مواردی از جمله ایجاد همبستگی و انسجام اجتماعی، ترویح سلامت جامعه، ترویج ارزش های اخلاقی، کاهش جرم و جنایت و ترویج نفکر سالم اشاره داشت.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس در جمع بندی سخنان خود ورزش را از ارکان مهم و اساسی جوامع بشری دانست و از آمادگی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در میزبانی از رویداد های ورزشی متناسب با فضای در اختیار این مجموعه سخن گفت و اعلام داشت که این شرکت از هیچگونه ایفای نقش در این مسئله کوتاهی نخواهد کرد.
نمایشگاه ورزش شیراز از ۱۰لغایت ۱۳ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس از ساعت ۱۶ لغایت ۲۱ میزبان بازدید کنندگان است./