رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان ابتکار تجهیز امین در گفتوگو با بامداد خبر:

تولید دستگاه “های تک” تیتراتور با یک چهارم قیمت نمونه خارجی در فارس

بامداد خبر: مجتبی صادقی رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان ابتکار تجهیز امین ، سازنده دستگاه “های تک” تیتراتور گفت: این دستگاه یک دستگاه تیتراتور تمام اتوماتیک است که سازندگان آن در جهان محدود به چند کشور خاص می شود که در ایران برای اولین بار در استان فارس ساخته شده است. به گرارش پایگاه […]

بامداد خبر: مجتبی صادقی رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان ابتکار تجهیز امین ، سازنده دستگاه “های تک” تیتراتور گفت: این دستگاه یک دستگاه تیتراتور تمام اتوماتیک است که سازندگان آن در جهان محدود به چند کشور خاص می شود که در ایران برای اولین بار در استان فارس ساخته شده است.

به گرارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، وی با ذکر اینکه دستگاه تیتراتور ساخته شده از باب دقت و صحت نتایج اندازه گیری در بالاترین رده بین المللی قرار دارد ، از اخذ همه مجوز های بین المللی آن خبر داد و گفت این دستگاه به خوبی از پس رقابت با دستگاه های مشابه خارجی بر می آید.
صادقی گفت: این دستگاه حاصل کار تحقیقاتی تعدادی از محققان نخبه استان است که روی این دستگاه کار و این دستگاه “های تک” را تولید کرده اند.
وی در خصوص صنایع نیازمند به این دستگاه فن آور تولید داخل گفت: کلیه صنایع بزرگ و آزمایشگاه های اندازه گیر که مبحث اندازه گیری کمیت ها در آنها دارای اهمیت است مشتری این دستگاه هستند.
صادقی یادآور شد که پالایشگاه ها و پتروشیمی ها از تولید این دستگاه استقبال ویژه ای داشته اند و این دستگاه به چند صنعت بزرگ داخلی نیز فروخته شده است.
وی با ذکر این که قیمت این دستگاه یک چهارم نمونه خارجی است گفت: این دستگاه به لحاظ کیفیت سنجش از نمونه خارجی در سطح بالاتری قرار دارد. وی همچنین از طراحی کلیه مراحل شامل طراحی نرم افزار و سخت افزار در داخل خبر داد و گفت هیچ بخش این دستگاه فن آور، مونتاژ یا وارداتی نیست.
این محقق گفت : دستگاه تیتراتور در کنار دستگاه های اندازه گیری (اچ پی ال سی) در زمینه اندازه گیری فاکتورهای مورد نظر در صنایعی مثل مواد غذایی ، شیمیایی و بهداشتی و همچنین کلیه آزمایشگاه ها قابل استفاده و مورد نیاز است.
وی با ذکر این که این دستگاه به شکل صنعتی تولید و منتظر کمک مسولین جهت تولید انبوه است گفت : چند مورد معرفی دستگاه به کشورهای عراق و روسیه انجام شده و در انتظار طی مراحل جهت عقد قرارداد و صادرات هستیم.