موسوی رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس در کارگاه آموزشی انتقال تجربه شعر و داستان

توانمندسازی و نقش آفرینی هنرمندان در عرصه های مختلف هنری، یکی از ماموریت های اصلی بسیج هنرمندان است

بامداد خبر:جذب نیرو، آموزش، توانمندسازی و نقش آفرینی هنرمندان در عرصه های مختلف هنری، یکی از ماموریت های اصلی بسیج هنرمندان است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر: موسوی رئیس سازمان بسیج هنرمندان در جمع هنرمندان، شاعران و نویسندگان حاضر در کارگاه آموزشی با عنوان ” کارگاه آموزشی انتقال تجربه شعر و داستان ” […]

بامداد خبر:جذب نیرو، آموزش، توانمندسازی و نقش آفرینی هنرمندان در عرصه های مختلف هنری، یکی از ماموریت های اصلی بسیج هنرمندان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر: موسوی رئیس سازمان بسیج هنرمندان در جمع هنرمندان، شاعران و نویسندگان حاضر در کارگاه آموزشی با عنوان ” کارگاه آموزشی انتقال تجربه شعر و داستان ” ضمن بیان این مطلب گفت :
در سازمان بسیج هنرمندان قصد داریم با تداوم برگزاری کارگاه های آموزشی برای کلیه رشته های هنری زمینه جذب، آموزش، توانمند سازی و نقش آفرینی هنرمندان متعهد را به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های اصلی بسیج هنرمندان محقق نماییم.
وی تصریح کرد :
در راستای تحقق هنر متعهد با یک چشم انداز و سند تحولی قصد داریم جایگاه سازمان بسیج هنرمندان فارس را در سطح استانی، کشوری و بین المللی با اجرای برنامه های شاخص هنری و تولیدات فاخر هنری ارتقاء دهیم.
موسوی همچنین ضمن تاکید بر اصل آموزش در انتقال تجارب اساتید به هنرجویان اظهار داشت:
کارگاه آموزشی انتقال تجربه شعر و داستان که به همت سازمان بسیج هنرمندان فارس و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی فارس در شیراز برگزارشده در چندین محور و با موضوعات تخصصی و به روز و با بهره مندی از حضور اساتید و متخصصان حوزه ادبی و هنری برگزار شد.
رئیس بسیج هنرمندان فارس افزود :
استاد اکبر صحرایی با موضوع نقد آثار ادبی و داستان های ارسالی به سوگواره ملی ادبی هنری شاهچراغ(ع) با«موضوع:نقد ادبیات داستانی»،
حجت الاسلام انصاری نژاد«با موضوع:شعر آئینی»،
دکتر قیصری«با موضوع:شعر و ادبیات پایداری»و
دکتر کافی«با موضوع:شعر و ادبیات انقلاب»
به ارائه مطالب و انتقال تجربیات ارزنده خود به هنر پژوهان پرداختند .
موسوی ابراز داشت :در حوزه هنر متعهد و شبکه سازی و جریان سازی در حوزه هنر، نیاز به همکاری و مساعدت همه هنرمندان است و انتظار داریم که با همکاری هنرمندان انجمن شعر و انجمن ادبیات بصورت فعال تر ایفای نقش نموده و حتی نشست های هفتگی داشته باشند.
وی همچنین از مسولیت عظیم سازمان بسیج هنرمندان دراولین اختتامیه ملی سوگواره ادبی هنری شاهچراغ (ع) خبرداد و گفت :
سوگواره ملی ادبی شاهچراغ با دریافت حدود ۶۰۰ اثر از ۲۷ استان کشور اولین اختتامیه در سطح ملی است که سازمان بسیج هنرمندان فارس با همکاری سایر دستگاه ها در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می کند.
شایان ذکر است اختتامیه سوگواره ملی ادبی شاهچراغ روز پنجشنبه ۱۳ مهرماه سال جاری در حرم مطهر شاهچراغ شیراز برگزار خواهد شد .