سردار کوشکی،رئیس بنیاد حفظ اثار  و ارزشهای دفاع مقدس استان فارس ؛

رسانه برتر در حوزه دفاع مقدس معرفی  می شود

بامداد خبر:  در نشست خبری با اصحاب رسانه و در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت؛ هفته دفاع مقدس متعلق به همه ملت است و خط کشی سیاسی و جناحی ندارد و هر کس در این حوزه  خط کشی ایجاد  کند در حقیقت به شهدا ظلم کرده است. وی رویکرد های هفته دفاع مقدس […]

بامداد خبر:  در نشست خبری با اصحاب رسانه و در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت؛ هفته دفاع مقدس متعلق به همه ملت است و خط کشی سیاسی و جناحی ندارد و هر کس در این حوزه  خط کشی ایجاد  کند در حقیقت به شهدا ظلم کرده است. وی رویکرد های هفته دفاع مقدس  را ،تکریم همسران جانبازان دفاع مقدس  برشمرد و گفت : رهبری گفته اند هفته دفاع مقدس باید جشن باشد و ما در جبهه هم همین طور بودیم و  همیشه در جبهه گریه و عزا نبوده است .کوشکی  مساله مهم دیگر را  آموزش سیره شهدا بر شمرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، وی گفت ، از دیگر برنامه هایی محوری در این هفته این که در هفته دفاع مقدس بنا داریم که در ۲۹ شهریور با حضور یک مبلیون پیش کسوت دفاع مقدس به صورت برخط در محضر مقام معظم رهبری حضور پیدا کنیم.  وی افزود  در اینبازه زمانی ۱۱  شب برنامه تلویزیونی  دیده شده است .

وی با ذکر این که پیش بینی کرده ایم که برای اصحاب رسانه در اخر هفته دفاع مقدس   برنامه ای داشته باشیم که خواهیم عملکرد رسانه ها جمع اوری و ارزیابی و رسانه برتر در حوزه دفلع مقدس معرفی شود. سردار کوشکی  با ذکر اینکه اگر زیست بوم ما دچار مشکلات شده است ، باید به این موضوع دقت کنیم که راه و اسایش و رفاه  ما و گنجینه تمدنی  را ما باید با توجه به شهدا و از گنج جنگ استخراج کنیم . وی در ادامه گفت: فضای مجازی فقط تهدید نیست و فرصت نیز هست.

وی با تشریح اینکه ما در سه ماه اول جنگ شکست می خوردیم و عراق پیشروی می کرد گفت ،  اما ورق برگشت و در جنگ پیروز شدیم .وی همچنین یادآور شد که در جنگ اخر و جنگ پیچیده رسانه وفضای مجازی  هم پیروز خواهیم شد.  وی در پایان اشاره کرد که برنامه های هفته دفاع مقدس متنوع و در ۵ هزار نقطه برگزار خواهد شد.