پیام تبریک شهردار شیراز به‌مناسبت فرارسیدن دهه کرامت

 بامداد خبر: شهردار کلان‌شهر شیراز در پیامی فرارسیدن دهه کرامت را به عموم مسلمانان و پیروان ائمه معصومین علیهم السلام تبریک گفت. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی در پیامی فرارسیدن دهه کرامت را به عموم مسلمانان و پیروان ائمه معصومین علیهم السلام تبریک گفت. متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز  به این […]

 بامداد خبر: شهردار کلان‌شهر شیراز در پیامی فرارسیدن دهه کرامت را به عموم مسلمانان و پیروان ائمه معصومین علیهم السلام تبریک گفت.
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی در پیامی فرارسیدن دهه کرامت را به عموم مسلمانان و پیروان ائمه معصومین علیهم السلام تبریک گفت.
متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز  به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دهه کرامت که دهه پیوند امت با ولایت دینی است و اول آن با ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و در نیمه آن شاهد یادروز و بزرگداشت امین ولایت، جناب سیدالسادات‌الاعاظم حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) و انتهای آن ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هستیم، دهه‌ای مبارک و پر خیر و برکت است.
در چنین مناسبت مهم و ارزشمندی ابعاد گوناگونی از زندگانی خوبان بهشتی بیان و بخش‌های جامعی از تفکر ناب شیعی و فقه غنی و مبانی ناگفته اسلامی در بین دوستداران ائمه معصومین صلوات‌الله علیهم اجمعین بازگو و تبیین و تشریح می‌شود.
اینجانب فرارسیدن این دهه و مناسبت خجسته را به عموم امت اسلام بویژه شهروندان ولایتمدار شیراز تبریک و شادباش عرض می‌کنم.
امید آنکه با برگزاری پر رنگ رویدادهای برنامه‌ریزی شده از سوی مسئولان فرهنگی و مذهبی استان فارس و شیراز در این دهه پربار، همگان بتوانند در سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بویژه در جوار گنبد و بارگاه حضرت شاهچراغ و برادران بزرگوارش آقا سید میرمحمد و آقا سید علاءالدین حسین‌بن موسی علیهماالسلام در پیشبرد امور دین و تمهید مقدمات ظهور حضرت حجت بن الحسن العسکری مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف نقش و سهمی هر چند اندک داشته باشیم.
ان شالله/ محمدحسن اسدی / شهردار شیراز