آمادگی مخابرات منطقه فارس برای برگزاری دور دوم انتخابات

بامداد خبر: جلسه آمادگی مخابرات منطقه فارس برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور مهندس ایزدی، مدیر منطقه، معاونین، مدیران و روسای شهرستان ها و مراکز تلفنی روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی ضمن تاکید بر اهمیت نقش مخابرات در برگزاری این انتخابات […]

بامداد خبر: جلسه آمادگی مخابرات منطقه فارس برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور مهندس ایزدی، مدیر منطقه، معاونین، مدیران و روسای شهرستان ها و مراکز تلفنی روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی ضمن تاکید بر اهمیت نقش مخابرات در برگزاری این انتخابات اظهار داشت: چون این دور از انتخابات  در بعضی از حوزه ها به صورت الکترونیکی برگزار می گردد نقش مخابرات به عنوان فراهم کننده زیر ساخت های ارتباطی بسیار  مهم چشم گیر است.

وی افزود: این انتخابات در شیراز و چند شهرستان برگزار می گردد اما این محدود بودن از اهمیت کار نخواهد کاست و انتظار می رود  همکاران مخابراتی به صورت آماده باش در محل کار حاضر باشند و لیست شیف بندی های آنها به دفتر مدیر منطقه ارسال گردد.

مهندس ایزدی بر اهمیت اجرای دستور العمل های تعیین شده همچون دور اول انتخابات تاکید نمود و بیان داشت:  با تلاش کارکنان مخابرات استان و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های فنی صورت گرفته در ایجاد شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی مناسب، زیرساخت‌های لازم برای برقراری ارتباطی امن و پایدار در روز انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان فارس فراهم می باشد.