رئیس آتش نشانی شخصا وارد عمل شد

 آتش سوزی خودرو در کمربندی شیراز مهار شد

بامداد خبر:روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد؛ یک دستگاه خودرو سواری در کمربندی دچار آتش سوزی شد که با حضور رئیس آتش نشانی در لحظات اولیه مهار و خاموش گردید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دوشنبه پنجم تیرماه ساعت ۶:۰۱ صبح، هادی عیدی پور رئیس سازمان آتش […]

بامداد خبر:روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد؛ یک دستگاه خودرو سواری در کمربندی دچار آتش سوزی شد که با حضور رئیس آتش نشانی در لحظات اولیه مهار و خاموش گردید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دوشنبه پنجم تیرماه ساعت ۶:۰۱ صبح، هادی عیدی پور رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در حال گذر از کمربندی شیراز با مشاهده خودرویی که در حال آتش سوزی بود بلافاصله وارد عمل شد.
یک دستگاه خودرو سواری پراید که از قسمت موتور خودرو دچار آتش سوزی شده بود با تلاش به موقع رئیس سازمان آتش نشانی با استفاده از کپسول شعله‌های آتش را مهار و کاملاً خاموش کرده و همچنین از سرایت آن به سایر نقاط خودرو جلوگیری به عمل آورد.
قابل ذکر است همزمان نیز ستاد فرماندهی با دریافت خبر رخداد این حادثه، آتش نشانان ایستگاه ۴ و ۲۲ را به محل حادثه در کمربندی شیراز روبروی ساختمان پزشک قانونی اعزام کرد. این حادثه تلفات و خسارت جانی نداشت.