نهاوندی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس:؛

یکی از رویکردهای اصلی نمایشگاه فارس حضور دررویدادهای نمایشگاهی خارجی است

بامداد خبر:دکتر محسن نهاوندی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در نشست خبری با اصحاب رسانه، بازوی اصلی مجموعه های نمایشگاهی فارس را رسانه ها برشمر وگفت:این ارتباط از جهت تاثیر گذاری بیشتر فعالیتهای این مجموعه دارای اهمیت است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس […]

بامداد خبر:دکتر محسن نهاوندی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در نشست خبری با اصحاب رسانه، بازوی اصلی مجموعه های نمایشگاهی فارس را رسانه ها برشمر وگفت:این ارتباط از جهت تاثیر گذاری بیشتر فعالیتهای این مجموعه دارای اهمیت است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با ذکر اینکه مجموعه نمایشگاهی فارس رویدادهای خوبی در دست اقدام دارد از دست یابی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به اهداف و نتایج  پیش بینی شده در نمایشگاه فروش بهاره خبر داد وگفت ، نمایشگاه قرآن نیز پس از ده سال دوباره  احیا و برگزار شد.
وی گفت :امروز نمایشگاه نیاز به توسعه دارد تا سایت نمایشگاهی بتواند توان پاسخ گویی به نیاز های  ۱۰۰ برنامه نمایشگاهی امسال را داشته باشد. وی همچنین با اشاره به اینکه، از نظر اهمیت در برگزاری نمایشگاههای زیادی اول یا دوم هستیم و در نمایشگاه خودرو امسال ۱۰ محصول جدید رونمایی شد که نشان از اهمیت نمایشگاه شیراز است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در ادامه یادآور شد که، اکنون ۱۷ هزار متر سالن سرپوشیده نمایشگاهی داریم که پاسخ گوی نیازهای استان نیست ورفع این کمبود از اولویت های ماست و ما در بسیاری از نمایشگاهها بازدید کننده داریم ولی فضا کافی وجود ندارد.
وی گفت در نمایشگاه برنامه های زیادی در حوزه گردشگری برنامه ربزی و انجام خواهد شد که در این راستا نمایشگاه صنعت غذا برای اولین بار در شیراز از ۱۸ تا ۲۱ مرداد ماه برگزار خواهد شد.
وی گفت۳۰ عنوان از برنامه های نمایشگاهی ما بین المللی بوده که برای تحقق این منظور حضور حداقل ۲۰ نفر از هیات های تجاری و تجار قدرتمند آن کشور در آن حوزه الزامی خواهد بود. وی گفت : یکی از رویکردهای اصلی نمایشگاه فارس حضور در نمایشگاههای خارجی است تا بتوانیم از آنجا متقاضیان بیشتری را برای رویدادهای نمایشگاه های شیراز جذب کنیم.

وی با اشاره به این که استان بصره از مرز شلمچه فاصله ۲۰ کیلومتری دارد گفت پتانسبل حضور ایران و محصولات ایرانی در آن منطقه وجود دارد اما جای آن اکنون خالی است . وی از امضای تفاهم نامه با نمایشگاه بصره برای  ۲۵۰۰ متر فضای نمایشگاهی  خبر داد و گفت ،استان بصره به شدت در حال توسعه است  و این بازار بالقوه در مجاورت ما وجود دارد .
نهاوندی  از برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و زیر ساخت و نمایشگاه کشاورزی و خوراک در نمایشگاه بصره به صورت همزمان و در دو سالن مجزا از تاریخ ۲۸ تا۳۱ شهریور ماه سال جاری خبر داد.
وی گفت برنامه هایی با عناوین روز روسیه و روز افریقا و… داریم که در این برنامه ها توانمندی های استان به هیات های این کشورها نشان داده خواهد شد.