پیام تبریک شهردار شیراز به‌مناسبت سالروز تشکیل نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 

بامداد خبر:شهردار کلان‌شهر شیراز سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عموم پاسداران بویژه فرماندهان و کارکنان سلحشور این نهاد مردمی در استان فارس و شیراز تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عموم پاسداران بویژه فرماندهان و کارکنان سلحشور این نهاد […]

بامداد خبر:شهردار کلان‌شهر شیراز سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عموم پاسداران بویژه فرماندهان و کارکنان سلحشور این نهاد مردمی در استان فارس و شیراز تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عموم پاسداران بویژه فرماندهان و کارکنان سلحشور این نهاد مردمی در استان فارس و شیراز تبریک گفت.
متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دوم اردیبهشت ماه یادآور تاسیس تشکیلات مهم و موثر در انقلاب اسلامی بنام سپاه پاسدران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ است.
بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران چه زیبا در وصف سپاه فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» اکنون نیز پس از گذشت چهار دهه که از تاسیس این نهاد خدمت رسان و مدافع وطن می گذرد، سپاه پاسداران با تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا و تحت عنایات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت علاوه بر رصد توطئه‌های همه جانبه شرق و غرب عالم علیه ملت و نظام اسلامی و مقابله بی امان با مکر و حیله دشمنان داخلی و خارجی، در زمینه سازندگی و عمران کشور پیشتاز و ازجمله پیشگامان رهایی از هر گونه وابستگی تا رسیدن به قله‌های پیشرفت و خودکفایی است.
درخشش این نیروی الهی در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم، عرصه نظم و امنیت، ساخت و توسعه تجهیزات گسترده دفاعی و موشکی، نقش موثر در رفع محرومیت زدایی همراه با عمران و آبادانی، اقدامات جهادی، حضور در مناطق زلزله و سیل زده، توانمندسازی و ایجاد اشتغال، عرصه علمی پژوهشی و ده‌ها دستاورد عظیم دیگر بخشی از قدرت عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرضه ملی و بین‌المللی است.
اینجانب با تکریم مقام شامخ همه پاسداران بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ادای احترام به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و خانواده بزرگ سپاه در استان پهناور فارس و شیراز ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دوام توفیقات روز افزون و سربلندی سپاهیان عزیز و جان برکف را در تحقق اهداف پیش رو و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.