بیش از ۱ میلیون و ۲۵۸هزار نفر گردشگر وارد اماکن تاریخی فرهنگی فارس شدند

بامداد خبر:مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از بازدید بیش از یک‌میلیون و ۲۵۸هزار نفر گردشگر از اماکن تاریخی فرهنگی فارس خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  سید مؤید محسن نژاد افزود: ۱ میلیون و ۲۵۸هزار و ۶۵نفر بازدیدکننده از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۹فروردین‌ماه جاری از مکان‌ها و ابنیه تاریخی، […]

بامداد خبر:مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از بازدید بیش از یک‌میلیون و ۲۵۸هزار نفر گردشگر از اماکن تاریخی فرهنگی فارس خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  سید مؤید محسن نژاد افزود: ۱ میلیون و ۲۵۸هزار و ۶۵نفر بازدیدکننده از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۹فروردین‌ماه جاری از مکان‌ها و ابنیه تاریخی، فرهنگی فارس بازدید کردند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: آرامگاه حافظ پس از مرقد مطهر حضرت شاه‌چراغ علیه‌السلام همچنان پربازدید کننده ترین مکان تاریخی است که ۳۳۸هزار و ۴۴۱نفر از این تعداد را به خود اختصاص داده است.
محسن نژاد افزود: مجموعه جهانی تخت جمشید با ۲۳۳هزار و ۷۸۶نفر، آرامگاه شیخ اجل سعدی شیرازی با ۲۱۴ هزار و ۲۰۳نفر، ارگ کریم‌خان زند با ۱۳۶هزار و ۱۶۸نفر و مجموعه جهانی پاسارگاد با ۱۳۵هزار و ۲۶۴ نفر به ترتیب بناهای باستانی و تاریخی فارس بوده‌اند که بیش‌تر از آن‌ها بازدید شده است.