در هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اساتید گروه رادیولوژی:

توانمندی اساتید گروه رادیولوژی دانشگاه در کشور شناخته شده است

بامداد خبر:رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست هم اندیشی با اساتید گروه رادیولوژی دانشگاه، گفت: توانمندی اساتید گروه رادیولوژی دانشگاه در کشور شناخته شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر «سید وحید حسینی» در ادامه نشست های دوره ای با اعضای گروه های آموزشی دانشگاه، صبح امروز، […]

بامداد خبر:رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست هم اندیشی با اساتید گروه رادیولوژی دانشگاه، گفت: توانمندی اساتید گروه رادیولوژی دانشگاه در کشور شناخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر «سید وحید حسینی» در ادامه نشست های دوره ای با اعضای گروه های آموزشی دانشگاه، صبح امروز، دوم مرداد با حضور در بیمارستان نمازی، با اساتید گروه رادیولوژی دانشگاه دیدار کرد.

او در جمع اساتید این گروه آموزشی با اشاره به اقدامات ارزشمند گروه رادیولوژی در بحران کروناویروس افزود: با تلاش اساتید این گروه، دامنه فعالیت های حوزه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بسیار توسعه پیدا کرده است.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس در ادامه به نقش خدمات حوزه رادیولوژی در تشخیص بیماری ها و کمک به چرخه درمان بیماران اشاره کرده و این امر را نشانگر اهمیت و نقش این گروه در سلامت جامعه دانست.

دکتر سید وحید حسینی با بیان اینکه با تلاش های انجام شده، مجموعه سلامت فارس از تجهیزات پیشرفته تصویربرداری مانند سونوگرافی، سی تی اسکن و ام آر آی در شیراز و شهرستان های مختلف استان برخوردار است، بر استفاده بهینه از تجهیزات تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با توجه به تحریم های ظالمانه که در بحران کروناویروس نیز شاهد آن بودیم، گفت: با وجود همه محدودیت ها، ایران در این بحران به حدی از علم و توانمندی دست یافت که در ردیف کشور های پیشرو در کاهش مرگ و میر و کنترل و مدیریت کروناویروس جای گرفت.

او تلاش مدافعان سلامت و جامعه پزشکی را در دستیابی به این موفقیت قابل تقدیر خواند که در بحران کروناویروس بسیار پررنگ بوده و بر کسی پوشیده نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همدلی، همراهی و همکاری در مجموعه دانشگاه را موجب ارتقا و پیشرفت دانست و تاکید کرد: پیشبرد بهتر اهداف دانشگاه با همکاری سازنده و همدلانه تمامی گروه های آموزشی در کنار یکدیگر میسر می شود و باید این تلاش ها در مسیر ارتقای جایگاه دانشگاه به عنوان قطب پزشکی منطقه، هدفمند شود.

دکتر «محمود نجابت» مشاورعالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: گروه رادیولوژی از جایگاه ویژه ای در گروه های آموزشی دانشگاه برخوردار است و باید این روحیه امید و خدمت را به نسل های جوان منتقل کنند.

در این نشست اساتید گروه رادیولوژی دانشگاه، توانمندی ها، دغدغه ها و چالش های خود را با رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در میان گذاشتند و پیرامون رفع موارد مطرح شده، هم اندیشی صورت گرفت.

این نشست صبح امروز یکشنبه، دوم مرداد ۱۴۰۱ در بیمارستان نمازی و با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاورعالی رییس دانشگاه، جمعی از معاونان، مسوولان، مدیران ارشد و اساتید گروه رادیولوژی دانشگاه برگزار شد.