حادثه رانندگی در کمربندی سلطان آباد

بامداد خبر:برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری در جاده کمربندی به سمت سلطان آباد با یکدیگر، چهار مصدوم برجای گذاشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، این حادثه ساعت ۲:۰۳ دقیقه بامداد امروز ۲۷ تیر ماه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی برخورد دو دستگاه خودروسواری رخ داد که […]

بامداد خبر:برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری در جاده کمربندی به سمت سلطان آباد با یکدیگر، چهار مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، این حادثه ساعت ۲:۰۳ دقیقه بامداد امروز ۲۷ تیر ماه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی برخورد دو دستگاه خودروسواری رخ داد که بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز نیروهای عملیاتی ایستگاه ۱۸ را به محل حادثه اعزام کرد.

براساس گزارش این حادثه ، دو دستگاه خودروی سواری پژو و پراید، به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شده و با یکدیگر برخورد کرده بودند که این برخورد موجب واژگونی خودروها در بزرگراه شده بود.

این حادثه چهار مصدوم ( سه آقای جوان سرنشین خودروی پراید و یک آقای ۳۰ ساله راننده خودروی پژو) بر جای گذاشت و به دلیل گرفتار شدن راننده خودروی پژو در اتاقک این وسیله نقلیه آتش نشانان ضمن چیدمان علائم هشدار دهنده در طول مسیر و همچنین قطع جریان برق و رفع نشت سوخت از خودروها، این مصدوم را خارج و به همراه سه مصدوم دیگر این سانحه به عوامل اورژانس تحویل دادند.

نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی محل حادثه خودروهای آسیب دیده را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.