مهار آتش سوزی کانکس نگهبانی؛ جلوگیری از انفجار سه سیلندر گاز

بامداد خبر:آتش سوزی کانکس نگهبانی در محل پروژه ساختمانی واقع در خیابان شهید رضایی با تلاش آتش نشانان مهار و از انفجار سه سیلندر گاز جلوگیری شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، کارگران ساعت ۱۴:۱۰ دقیقه امروز دهم تیر ماه با مشاهده این آتش سوزی سراسیمه طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در خواست […]

بامداد خبر:آتش سوزی کانکس نگهبانی در محل پروژه ساختمانی واقع در خیابان شهید رضایی با تلاش آتش نشانان مهار و از انفجار سه سیلندر گاز جلوگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، کارگران ساعت ۱۴:۱۰ دقیقه امروز دهم تیر ماه با مشاهده این آتش سوزی سراسیمه طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در خواست کمک فوری کردند که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله نیرو‌های آتش نشانی ایستگاه ۱۷ را به محل حادثه واقع در خیابان شهید رضایی اعزام کرد.

در این حادثه، دو کانکس نگهبانی موجود در یک پروژه ساختمانی به علت وجود اتصالات ناایمن سیلندر های گاز ۱۱ کیلویی و در نتیجه انتشار گاز، دچار حریق و به سرعت شعله ور شده بود.

به دلیل وجود دو سیلندر گاز ۱۱ کیلویی و یک سیلندر پیک نیکی در کانکس ها احتمال انفجار و حادثه ای خطرناک وجود داشت.

از این رو آتش نشانان با سرعت عمل با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی از چند جهت به خاموش کردن آتش پرداختند و موفق شدند علاوه بر مهار کامل این آتش سوزی، از انفجار سیلندر ها جلوگیری به عمل آورند.این حادثه مصدومی نداشت و پس از پاکسازی و برقراری ایمنی محل به پایان رسید.