همسویی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با مناطق یازده گانه شهرداری برای کنترل عملکرد پیمانکاران و پیگیری امور معیشتی کارگران

بامداد خبر:رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با معاونین اجرایی مناطق یازده گانه شهرداری شیراز دیدار و بر ارتقای سطح کیفی عملکرد پیمانکاران در خصوص حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و پیگیری امور معیشتی کارگران تأکید کردند. به گزارشپایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر روح الله مظفری رییس سازمان با تاکید بر اهمیت […]

بامداد خبر:رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با معاونین اجرایی مناطق یازده گانه شهرداری شیراز دیدار و بر ارتقای سطح کیفی عملکرد پیمانکاران در خصوص حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و پیگیری امور معیشتی کارگران تأکید کردند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر روح الله مظفری رییس سازمان با تاکید بر اهمیت فضای سبز شهری در توسعه و ارتقای سطح کیفی زندگی در شهرها، گفت: به‌طور یقین فضای سبز شهری در تأمین آرامش و آسایش جسمی و روانی شهروندان تاثیر بسزایی دارد و بر همین اساس، باید تلاش کنیم تا علاوه بر حفظ فضاهای سبز موجود، در توسعه و ایجاد فضاهای جدید نیز موفق عمل کنیم.

روح الله مظفری با تشریح اقدامات انجام گرفته در حوزه فضای سبز شهری، گفت: خواسته ما از مناطق یازده گانه در وهله اول تمرکز گذاری بر حفظ و نگهداری فضاهای سبز موجود با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و کمبود آب است و گام دوم جدیت در ارسال منظم، صورت وضعیت پیمانکاران به سازمان جهت پرداخت حقوق کارگران زحمتکش فصای سبز می باشد.

وی افزود: بر این اساس، برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده از انواع روش‌ها و امکانات برای تحقق این اولویت‌ها در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بر بهره‌گیری از روش‌های نوین و مؤثر در اداره امور مربوط به فضای سبز شهری تأکید کرد و گفت: در همه امور مربوط به فضای سبز، از آبیاری تا تقویت خاک و ایجاد بستر مناسب برای کاشت گل و گیاه، به همکاری مناطق یازده گانه شهرداری نیازمندیم تا فصای سبز شهر شیراز را آنچنان که در خور نامش است حفظ و توسعه دهیم.

در ادامه این جلسه معاونین اجرایی مناطق یازده گانه به بیان دیدگاه ها، نظرات و خواسته های خود پرداختند  و مقرر گردید این جلسات به منظور هم افزایی بیشتر و بهبود فضای سبز  و ارتقای سیما و منظر شهری بصورت مستمر برگزار شود.