استفاده از فن آوری های نوین لازمه توسعه تعاون فارس است

بامداد خبر:مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: استفاده از ظرفیت سیستم‌های اطلاعات مدیریت و ارتباطات نوین اجتناب ناپذیر است که باید مورد توجه همه مدیران تعاونی‌های استان فارس قرار گیرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،وحید خداپرست در دومین جلسه شورای عالی توسعه تعاون استان فارس گفت: حرکت به سمت استفاده […]

بامداد خبر:مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: استفاده از ظرفیت سیستم‌های اطلاعات مدیریت و ارتباطات نوین اجتناب ناپذیر است که باید مورد توجه همه مدیران تعاونی‌های استان فارس قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،وحید خداپرست در دومین جلسه شورای عالی توسعه تعاون استان فارس گفت: حرکت به سمت استفاده از فناوری های نوین برای توسعه تعاون امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
وی ادامه داد: استفاده از نرم افزارهای بومی این استان در حوزه فعالیت شرکت های تعاونی در راستای شفافیت امری اجتناب ناپذیر است که امکان آن وجود دارد و همه اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی استان فارس خود را ملزم به استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطات بدانند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس ظرفیت کمی تعاونی‌های فارس را خوب توصیف کرد و گفت: ظرفیت های کیفی بخش تعاون این استان نیز باید توسعه یابد.
وی اضافه کرد: ظرفیت بخش تعاون در سطح این استان بی نظیر است و هم دلی و هم افزایی مثال زدنی بین تعاونگران فارس وجود دارد.
خداپرست کمک و حمایت از توسعه تعاون فارس را امری ضروری دانست و گفت: همراهی کامل دستگاه های اجرایی برای کسب سهم تعاون در اقتصاد این استان وجود دارد.
وی در ادامه کار بدون برنامه را غیرقابل قبول دانست و افزود: برنامه ریزی فعالیت های آتی تعاونی های این استان باید ترسیم و بر مبنای آن اقدام شود.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس با تاکید بر لزوم تخصیص تسهیلات مورد نیاز توسعه تعاون،گفت: اعتبارات تسهیلات پیش بینی شده و تخصیصی در حوزه تعاون و با مشارکت بانک توسعه تعاون مشکلات بخشی از تعاونی های استان را رفع خواهد کرد.
وی با اشاره به تجربیات تعاونی های موفق استان فارس در عرصه ملی گفت: اتکا بر تجربیات پیشکسوتان موفق حوزه تعاون فارس و تلاش و تخصص جوان‌های این بخش منجر به توسعه واقعی بخش تعاون خواهد شد.
در ابتدای این نشست مدیران اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی‌ استان فارس ازجمله اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان فارس، اتحادیه مصرف کارکنان دولت، اتحادیه دامپروران ، حمل و نقل و … گزارشی از وضعیت این تعاونی‌ها ارایه کردند.