پیام مهندس فرهادی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به مناسبت روز جهانی صنعت نمایشگاهی

بامداد خبر:روز جهانی صنعت نمایشگاهی بهانه ای برای ارج گذاری و تبیین نقش ارزنده این صنعت و عوامل فعال این حوزه در رشد و توسعه اقتصاد و تجارت کشور می باشد. در این روز بزرگان و فعالان این صنعت در سراسرجهان به اشکال مختلف با برگزاری تجمعات و برنامه های متنوع ضمن گرامیداشت این روز […]

بامداد خبر:روز جهانی صنعت نمایشگاهی بهانه ای برای ارج گذاری و تبیین نقش ارزنده این صنعت و عوامل فعال این حوزه در رشد و توسعه اقتصاد و تجارت کشور می باشد.
در این روز بزرگان و فعالان این صنعت در سراسرجهان به اشکال مختلف با برگزاری تجمعات و برنامه های متنوع ضمن گرامیداشت این روز و این صنعت تلاش می کنند تا با صدای واحد به همگان اعم ازمسولان رسمی و آحاد مردم اعلام کنند که صنعت نمایشگاهی به عنوان یک زیر ساخت و پیشران اقتصادی کلید رونق اقتصادی در هر کشوری محسوب می شود.
در خصوص اهمیت صنعت نمایشگاهی همین بس که با نگاهی اجمالی به اقتصاد و تجارت بین المللی در یابیم که قدرت های اقتصادی جهان از دروازه صنعت نمایشگاهی موفق به فتح بازارهای کسب و کار و تجارت جهانی شده اند و به همین علت است که بیشترین حمایت های مادی و معنوی بی قید و شرط در کشورهای توسعه یافته از این صنعت به عمل می آید.
به پاس قدردانی از عموم فعالان این حوزه، مجموعه مدیریت و کارکنان سایت های نمایشگاهی کشور و جهان، مجریان، طراحان غرفه سازی و غرفه سازان، غرفه داران، نیروهای خدماتی، تولید کنندگان کالا و صنعتگران، دانش پژو هان و دانشمندان و اصحاب رسانه که با بازتاب به موقع اخبار و اطلاع رسانی موجب فرهنگ سازی توسعه نمایشگاه ها می شوند و با احترام و تقدیر از همکاران شایسته و ارجمند ایرانی که مبتکر و پیشنهاد دهنده ثبت این رویداد جهانی بوده اند،این مناسبت فرخنده را به عموم فعالان و دست اندرکاران این صنعت و سایر علاقه مندان تبریک عرض می نمایم.

علی فرهادی
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس