امام جمعه شیراز با اشاره به اصل عدالت در توزیع آب و برق :

آب و برق به درستی مصرف نمی شود

بامداد خبر:دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز با مدیران ارشد صنعت آب و برق فارس صورت گرفت . در این  دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز با اشاره به اصل عدالت در توزیع آب و برق گفت: آب و برق به درستی مصرف نمی شود و باید کارگروه هایی در این […]

بامداد خبر:دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز با مدیران ارشد صنعت آب و برق فارس صورت گرفت . در این  دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز با اشاره به اصل عدالت در توزیع آب و برق گفت: آب و برق به درستی مصرف نمی شود و باید کارگروه هایی در این زمینه تشکیل شود که بتواند الگوهای صحیح را ارائه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،در دیدار آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با جمعی از مدیران ارشد صنعت آب و برق؛ مدیرعامل آبفا شیراز گزارشی از اقدامات شرکت آب و فاضلاب شیراز در سال گذشته ارائه کرد.
در این دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز خاطر نشان کرد: ما در قبال خدا و مردم مامور به انجام وظیفه هستیم و باید وظایف خود را به درستی انجام دهیم.
آیت ا… دژکام افزود: باید به سند نقشه مهندسی فرهنگی جدی تر نگاه کنیم.
وی اظهار داشت: باید در بخش مدیریت فرهنگ مصرف برنامه ارائه شود.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز با اشاره به اصل عدالت در توزیع آب و برق گفت: آب و برق به درستی مصرف نمی شود و باید کارگروه هایی در این زمینه تشکیل شود که بتواند الگوهای صحیح را ارائه کند.
این مقام مسئول تصریح کرد: مجموعه های آب و برق باید الگوهای مناسبی برای دیگر سازمان ها در فرهنگ سازی مصرف باشند.
در این دیدار، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز گزارشی از فعالیتهای انجام شده و همچنین برنامه های راهبردی شرکت آب و فاضلاب شیراز در سال گذشته ارائه نمود.
وی خدمت رسانی به مردم را افتخار این شرکت دانست و افزود: رضایت مندی مردم از اهداف اساسی شرکت محسوب می شود و امیدواریم با تلاش شبانه روزی در جهت تامین و توزیع آب این مسئله را به اثبات برسانیم.
بهمن بهروزی با اشاره به مهاجرپذیری شهر شیراز اذعان داشت: به طور متوسط سالانه حدود ۳۰ هزار مشترک جدید به ما اضافه می شود و باید بتوانیم به هر شکلی آب مردم را تامین کنیم.
وی افزود: برای تامین آب روستاهای الحاقی نیز تمهیداتی صورت گرفته است.