کشف ۲ تن گیاه دارویی قاچاق در “استهبان”

بامداد خبر :فرمانده انتظامی شهرستان “استهبان” از کشف ۲ تن گیاه دارویی قاچاق از نوع گاوزبان به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد. سرهنگ “حسین اکبرپور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران کلانتری شهر “ایج” حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه […]

بامداد خبر :فرمانده انتظامی شهرستان “استهبان” از کشف ۲ تن گیاه دارویی قاچاق از نوع گاوزبان به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “حسین اکبرپور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران کلانتری شهر “ایج” حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۲ تن گیاه دارویی قاچاق از نوع گاوزبان کشف و رانندگان نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان “استهبان” با بیان اینکه کارشناسان ارزش گیاهان دارویی کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: رانندگان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دیدار فرمانده انتظامی استان فارس با سردار  کوشکی

صبح امروز فرمانده انتظامی استان فارس، اعطای درجه سرتیپ دومی به سعید کوشکی جهرمی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “رهام‌بخش حبیبی” به همراه تعدادی از معاونان با حضور در بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اهدا لوح تقدیر اعطای درجه سرتیپ دومی به “سعید کوشکی جهرمی” تبریک گفت.

 

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی “لارستان” از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله جدی با پدیده قاچاق، روز گذشته ماموران انتظامی لارستان حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از بازرسی از این کامیون مقدار ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش سوخت‌های مکشوفه ۶ میلیارد ریال برآود شده است.

سرهنگ “یوسفی” ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از عموم شهروندان خواست در صور ت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

افزایش ۷۰  درصدی کشفیات سرقت‌ها درکوه چنار

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” از تمهیدات ویژه برای پیشگیری از وقوع سرقت در ایام نوروز خبر داد و گفت: آمار وقوع سرقت در سطح شهرستان ۱۳ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ “لطف‌الله محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: پلیس در ایام تعطیلات نوروز با هدف ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان اقدام به اجرای طرح‌های پیشگیری از وقوع جرائم علی‌الخصوص سرقت کرده است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروز سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آمار وقوع سرقت در سطح شهرستان  ۱۳ درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار با اشاره به اینکه در این مدت ۵۰ فقره سرقت کشف شده‌ است، تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۷۰ درصدی کشفیات انواع سرقت  در سطح شهرستان بوده‌ایم.

سرهنگ “محمدی” تعامل خوب مردم و سایر دستگاه‌ها با پلیس را زمینه‌ساز این توفیقات دانست و خاطر نشان کرد: پلیس با استفاده از تمام ظرفیت خود به صورت شبانه‌روزی با اجرای گشت‌های هدفمند درصدد است تا رضایت‌مندی شهروندان را به دست آورد.

کشف ۲۰ تن چوب بلوط قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی “کازرون” از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف ۲۰ تن چوب قاچاق توسط ماموران پاسگاه تنگ چوگان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه تنگ‌چوگان هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی از دپو مقدار زیادی چوب قاچاق مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک دستگاه وانت نیسان که در حال بارگیری چوب قاچاق بود توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو و پاکسازی از آن محل مقدار ۲۰ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص راننده و سرنشین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

سرهنگ “زراعتیان” با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: قطع درختان و به تاراج بردن منابع ملی تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد و پلیس با متخلفان برابر قانون برخورد قاطع می‌کند.

کاهش ۲۵ درصدی سرقت و افزایش ۵۳ درصدی دستگیری سارقان در”مهر”

فرمانده انتظامی “مهر” از کاهش ۲۵ درصدی وقوع سرفت‌ها با هوشیاری ماموران این فرماندهی در ایام نوروز خبر داد.

سرهنگ “بهادر رزمجوئی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این‌باره اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز ماموران این فرماندهی با هدف برقراری نظم و امنیت برای شهروندان، اقدام به اجرای طرح‌های پیشگیری از وقوع سرقت کردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروز سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آمار وقوع سرقت‌ها در سطح شهرستان ۲۵ درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان “مهر” با اشاره به اینکه در این مدت ۲۳ سارق شناسایی و دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۵۳ درصدی دستگیری سارقان بوده‌ایم.

سرهنگ “رزمجوئی” ضمن توصیه به شهروندان از آنان خواست با رعایت هشدارهای پلیس و خود مراقبتی راه هرگونه سرقت را از سارقان سلب کنند.

تشریح عملکرد پلیس فیروزآباد در ایام نوروز ۱۴۰۱

فرمانده انتظامی شهرستان “فیروزآباد” اقدامات این فرماندهی را در ایام نوروز ۱۴۰۱ تشریح کرد.

سرهنگ “مهدی جوکار” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در ایام نوروز سال جاری موفق به کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال، کشف ۱۰ فقره کلاهبرداری‌های رایانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، جمع‌آوری ۱۲ نفر معتاد متجاهر، کشف ۹۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال، کشف ۱۵ فقره سرقت درون خودرو و اماکن خصوصی و دستگیری ۱۷ نفر در این رابطه و کشف ۵۰ کیسه آرد قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد اظهار داشت: در این ایام همچنین ماموران پلیس موفق به کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت، ۲ دستگاه دوچرخه و یک دستگاه خودرو سرقتی نیز شده‌اند.

سرهنگ “جوکار” خاطر نشان کرد: مبارزه با ناامنی از مهمترین اولویت‌های کاری پلیس این شهرستان است و نیروی انتظامی با تمام توان با این موضوعات برخورد قاطع خواهد کرد.

توقیف محموله ۶ هزار لیتری گازوئیل قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان “خرامه” از توقیف محموله ۶ هزار لیتری گازوییل قاچاق خبر داد.

سرهنگ “زمان‌اله کریمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران یگان امداد شهرستان “خرامه” حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی این کامیون موفق شدند ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

سرهنگ “کریمی” با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: کارشناسان ارزش سوخت‌های مکشوفه را یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

توفیقات پلیس فسا در طرح نوروز

فرمانده انتظامی “فسا” با تقدیر از همراهی مردم با خادمان خود در انتظامی این شهرستان، کشف ۴۰۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر را از عمده ترین اقدام پلیس در نوروز ۱۴۰۱ عنوان کرد.

سرهنگ “محمدهاشم قسام” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و ایجاد محیطی امن در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز، تدابیر ویژه‌ای اتخاذ و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، اقدامات پلیس در حوزه‌های مختلف ماموریتی با توجه به شرایط خاص تشدید شد.

وی افزود: در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۱ با راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، تعداد ۶۰ نفر سارق دستگیر و ۹۴ فقره سرقت اعم از موتورسیکلت، اماکن خصوصی و منزل کشف که اموال مکشوفه نیز به مالباختگان تحویل شد.

این مقام انتظامی به آمار کشفیات مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مقدار ۴۰۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مدت گفته شده کشف و ۶۴ نفر قاچاقچی و خرده فروش نیز دستگیر شده اند.

سرهنگ “قسام” کشف ۱۰ قبضه سلاح غیرمجاز را از دیگر اقدامات پلیس در نوروز ۱۴۰۱ عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

ناکامی قاچاقچیان احشام در “خنج

جانشین فرمانده انتظامی “خنج” از کشف ۵۲ رأس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “بهمن مهرزاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی خنچ هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این خودرو حامل ۵۲ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل می‌باشد.

جانشین فرمانده انتظامی خنج با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف موتورسیکلت مسروقه در “خنج”

جانشین فرمانده انتظامی خنج از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “بهمن مهرزاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان خنج هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و بدون صاحب مشکوک شدند.

وی عنوان کرد: ماموران در استعلام اولیه از سامانه پلیس مطلع شدند که موتورسیکلت مذکور سابقه سرقت از شهرستان قیروکارزین دارد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خنج با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد: موتورسیکلت خود را به لوازم ایمنی نظیر قفل سوئیچی، قفل فرمان و سایر وسایلی که از حرکت و یا روشن کردن آن توسط سارقان جلوگیری می‌کند مجهز کنند.

توقیف وانت پیکان و کشف لوازم خانگی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی “خنج” گفت: در بازرسی از یک دستگاه وانت پیکان انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ “بهمن مهرزاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۵ دستگاه لوازم خانگی خارجی قاچاق از نوع تلویزیون، گاز صفحه‌ای و ماشین لباسشویی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خنج با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله مکشوفه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه راننده پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

کشف ۷۲  عدد پنل و موتور کولرگازی قاچاق درشیراز

فرمانده انتظامی “شیراز” از کشف ۷۲ عدد پنل و موتور کولرگازی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته مأموران کلانتری “۲۷ گلستان” حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۳۶ عدد پنل و ۳۶ دستگاه موتور اسپیلت گازی خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد، گفت: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد ریال بر آورد کرده‌اند.

کشف کود مایع قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی “داراب” از کشف یک هزار و ۲۵۰ لیتر کود مایع قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی قلاتویه این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی انجام شده از این خودرو یک هزار و ۲۵۰ لیتر کود مایع قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ “نوشاد” با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه راننده دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس”آباده

فرمانده انتظامی “آباده” از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع‌آوری و دستگیری ۱۳ معتاد و خرده فروش طی دو هفته گذشته خبر داد.

سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی” در گفت‌‎وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای مطالبات عمومی و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، مأموران انتظامی “آباده” طرح پاکسازی نقاط آلوده را طی دو هفته گذشته در این شهرستان با قدرت و جدیت اجرا کردند.

وی افزود: ماموران موفق شدند در این طرح ضمن جمع‌آوری و دستگیری ۱۳ خرده فروش و معتاد، ۱۵ کیلو و ۳۱۵ گرم انواع مواد مخدر را نیز کشف کنند.

فرمانده انتظامی “آباده” تصریح کرد: دستگیری ۱۸ سارق و کشف ۱۹ فقره انواع سرقت‌ها، کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دستگیری یک سارق دراین خصوص، کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، کشف تعدادی لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲ میلیاردریال و توقیف ۱۲ دستگاه وسایط نقلیه مزاحم و متخلف در این خصوص از دیگر نتایج اجرای این طرح‌ها می‌باشد.

سرهنگ “مسعودی” به دستگیری یک متهم و کشف ۳ فقره پرونده اعم از کلاهبرداری، جرایم رایانه‌ای و جرایم مالی اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح‌ها در شهرستان موجب رضایتمندی شهروندان شده است و پلیس با هنجار شکنان برابر قانون به شدت برخورد می‌کند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در “قیروکارزین

فرمانده انتظامی “قیروکارزین” از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۴۵درصدی وقوع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “قربانعلی روستا” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با خرده فروشان مواد مخدر، سارقان و برهم زنندگان امنیت عمومی، در ایام نوروز طرح ارتقاء به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۶نفر از سارقان و مجرمان سابقه‌دار با کشف۲۰ فقره انواع سرقت دستگیر شدند، گفت: کشف یک کیلو و ۸۸۲ گرم انواع مواد مخدر و جمع‌آوری و دستگیری ۱۱ نفر معتاد وخرده فروش از دیگر نتایج این طرح بود.

فرمانده انتظامی “قیروکارزین” از معرفی متهمان به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

سارقان قاپ زن را ناکام بگذارید

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم جهت پیشگیری از قاپ زنی هشدارهای لازم را صادر کرد.

به گزار ش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “خسرو رزمجویی” با بیان اینکه قاپ زنی از جمله جرایمی است که به دلیل شیوه انجام آن گاهی مال باخته را علاوه بر زیان مالی با انواع صدمات روحی و جسمی روبرو ساخته و باعث بروز احساس عدم امنیت در جامعه می‌شود به شهروندان توصیه کرد با رعایت نکات ذیل سارقان قاپ زن را در تحقق نقشه مجرمانه خود ناکام بگذارند:

۱- استفاده از هندزفری در هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه در معابر و فضای باز

۲- هنگامی که قصد بازدید وسیله نقلیه خود را دارید ابتدا سوئیچ را خارج و از بازگذاشتن درب خودرو خودداری و از رها نمودن گوشی تلفن همراه و سایر مدارک در آن و یا گذاشتن کیف دستی  روی زمین خودداری کنید.

۳- به هنگام حمل وجوه نقد و … به صورت پیاده، از پیاده رو استفاده کرده و کیف خود را به سمت دیوار قرار دهید.

۴- عدم تردد از خیابان‌های خلوت و تاریک در حد امکان

۵- شهروندان باید به هنگام حمل و نقل وجه نقد، اشیاء گرانقیمت، اسناد و مدارک با خودرو علاوه بر قفل نمودن دربهای آن از گذاشتن کیف در معرض دید خودداری کنند.

۶- اموال خود را از قبیل موبایل، گردنبند و غیره را در معرض دید دیگران قرار ندهید .

۷- از گذاشتن و حمل اسناد و اوراق بهادار و اشیاء گرانبها در کیفتان در موارد غیر ضروری پرهیز کنید.

۸- در صورت نیاز به هر گونه تعمیر و پنچرگیری به محیط پیرامونی خود توجه لازم مبذول و از اسناد، مدارک و اشیاء گرانبهای موجود در داخل خودرو غافل نشوید .

۹- در هنگام ورود و خروج از پارکینگ منازل و اماکن دیگر حتی برای لحظه ای اسناد و مدارک و اشیاء گرانبها خود را رها نکنید.

۱۰- در زمانی که قصد ترک اتومبیل خود را دارید کیف و اموال گرانقیمت خود را در حضور دیگران داخل صندوق عقب نگذارید.

۱۱- از حمل و نمایش زیور آلات بدون پوشش مناسب خودداری نمائید.

۱۲- به هنگام توقف در ترافیک و یا پشت چراغ قرمز ضمن قفل بودن درب‌ها کیف و گوشی خود را در مجاورت شیشه ای که باز است قرار ندهید.

۱۳- به هنگام مکالمه با موبایل به ویژه گوشی‌های گرانقیمت، مراقب افراد و موتور سوارانی که به شما نزدیک می شوند باشید.

۱۴- از در اختیارگذاشتن گوشی موبایل خود به عابرین حتی با حالت مضطرب خودداری کنید.

۱۵-چنانچه در داخل خودرو وجه نقد، اشیاء گرانبها، اسناد و مدارک به همراه دارید در پشت چراغ قرمز و خیابانهای شلوغ درب خودرو را قفل نمائید.

 

 

دستگیری سارق موتورسیکلت در”مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: برابر خبر دریافتی از سامانه ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ بعثت شهرستان مرودشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت

وی افزود:ماموران کلانتری ۱۲ بعثت پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق را شناسایی و او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:در بازرسی از محل اختفای متهم دستگیر شده موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه سارق در بازجویی های اولیه به سرقت اعتراف کرد،افزود:متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.