فرمانده مرزبانی ناجا

کنترل و مدیریت هوشمند مرزهای کشور / فعال‌کردن بازارچه‌های مرزی در دستور کار دولت

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر کنترل و مدیریت هوشمند مرزهای کشور، گفت: بازارچه‌های مرزی یک منبع اشتغال زایی برای مرزنشینان است که دولت اقدامات لازم را برای فعال کردن آنها انجام داده است. سردار “قاسم رضایی” در حاشیه بازدید از مرزهای شهرستان مریوان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توفیقی شد که ایام ماه محرم […]

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر کنترل و مدیریت هوشمند مرزهای کشور، گفت: بازارچه‌های مرزی یک منبع اشتغال زایی برای مرزنشینان است که دولت اقدامات لازم را برای فعال کردن آنها انجام داده است.

سردار “قاسم رضایی” در حاشیه بازدید از مرزهای شهرستان مریوان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توفیقی شد که ایام ماه محرم در کنار همرزمانم در مرزهای کردستان باشم و از نزدیک نظاره‌گر تلاش‌های مجاهدت‌گونه آنها باشم.

وی در ادامه رفاه مرزنشینان را مهم دانست و افزود: ما به عنوان مرزبان نیروی انتظامی، به نمایندگی از ستاد نیروهای مسلح و دولت، آسایش و رفاه مرزنشینان را جزء اولویت ها و در دستور کار خود قرار دادیم.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: بازارچه مرزی یک منبع اشتغال زایی است و افرادی که در آن فعالیت می کنند می توانند بخشی از نیازمندی‌هایشان را برطرف کنند و ما کاملا در بحث فعال کردن بازارچه ها مصمم هستیم که  البته دولت محترم نیز تلاش های خوبی در این زمینه داشته است.

سردار رضایی با اشاره به بخشی از خدمات ارائه شده مرزبانی به مرزنشینان، خاطر نشان کرد: با استفاده از امکانات در اختیار سازمانی از نظر بهداشتی، پزشکی و دارو، مشغول ارائه خدمات به مرزنشینان هستیم و نتیجه این مهم، همکاری و همراهی ما و مرزنشینان در کنترل هر چه بهتر نوار مرزی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره  به کنترل و مدیریت هوشمند مرزهای کشور گفت: مرزبانی یک رده قانونی در کشور است و مرزبانان  وظیفه دارند مرزها را کنترل و از ترددهای غیرمجاز و ورود و خروج کالای قاچاق به مرزهای کشور ممانعت کنند.

 این مقام عالی مرزبانی ناجا با تقدیر از عملکرد مرزبانان استان کردستان، اظهار کرد: با تعامل بسیار مطلوبی که مرزبانی کردستان با دستگاه‌های ذی ربط، مرزنشینان و مرزبانان کشور مقابل داشته است، شاهد مرزبانی پویا در استان‌ هستیم.