فرماندار شیراز:

ارتش؛ بازوی دفاعی پُر توان جمهوری اسلامی ایران

بامداد خبر:فرماندار شهرستان شیراز از ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان دژ مستحکم، بازوی دفاعی پُر توان کشور و حافظ سربلندی نظام اسلامی یاد کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، لطف الله شیبانی با ارسال پیامی ۲۹ فروردین یادآور ایثار، شجاعت و دلاور مردی های غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی […]

بامداد خبر:فرماندار شهرستان شیراز از ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان دژ مستحکم، بازوی دفاعی پُر توان کشور و حافظ سربلندی نظام اسلامی یاد کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، لطف الله شیبانی با ارسال پیامی ۲۹ فروردین یادآور ایثار، شجاعت و دلاور مردی های غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت که متن آن به شرح ذیل است.
«بسمه تعالی»
۲۹ فروردین یادآور ایثار، شجاعت و دلاورمردی های غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است. نیروی سرافراز و توانمندی که به عنوان دژ مستحکم، بازوی دفاعی پرتوان کشور و حافظ سربلندی نظام اسلامی، همواره حضوری پرصلابت و مقتدرانه در راه دفاع از عزت، اقتدار ، امنیت و تمامیت ارضی کشور در برابر تهدیدات دشمنان داشته و در این عرصه دارای کارنامه ای سرشار از حماسه آفرینی ها، افتخارات و جانفشانی ها می باشد.
ارتش مقتدر در کنار انجام موفق مأموریت های دفاعی و رزمی، در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی و یاری رسانی به مردم در مشکلات و بحران ها نیز پیشقدم بوده و مرور عملکرد سال های بعد از جنگ آن، بیانگر نقش آفرینی و مشارکت مؤثر این نیرو می باشد و امروز نیز ارتش کارآمد و مجهز به تجهیزات و علم روز، علاوه بر پایبندی به اهداف راهبردی خود در زمینه حفظ و ارتقای اقتدار، آمادگی و توانایی های نظامی و دفاعی و نیل به خودکفایی سازمانی، می کوشد تا همدوش با سایر نیروهای مسلح کشور و تحت فرامین فرماندهی معظم کل قوا، بیش از پیش مسیر تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی و اعتلا و سربلندی نظام را هموار نماید.
اینجانب فرصت را مغتنم دانسته، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ارتش، فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ارتشیان غیور در سراسر کشور به ویژه فرماندهان و پرسنل جان برکف این یگان در استان فارس و شهرستان شیراز تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سرافرازی روزافزون این عزیزان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف دفاعی کشور از درگاه خداوند منان مسألت دارم.
لطف الله شیبانی
فرماندار شهرستان شیراز