شهردار شیراز در بازدید شبانه از مکان‌های اسکان میهمانان نوروزی

ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی رویکرد ویژه شهرداری شیراز است

بامداد خبر :سید احسان اصنافی در بازدید شبانه از مکان‌های اسکان سرپوشیده و رو باز سطح شهر با میهمانان نوروزی دیدار و گفتگو کرد وی در این بازدید گفت: ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی رویکرد ویژه شهرداری شیراز است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، به منظور اطلاع از نحوه اسکان مسافرین نوروزی […]

بامداد خبر :سید احسان اصنافی در بازدید شبانه از مکان‌های اسکان سرپوشیده و رو باز سطح شهر با میهمانان نوروزی دیدار و گفتگو کرد وی در این بازدید گفت: ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی رویکرد ویژه شهرداری شیراز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، به منظور اطلاع از نحوه اسکان مسافرین نوروزی و نیز جهت اطمینان از رضایت خاطر آن دسته از میهمانان که تعطیلات خود را در شهر شیراز سپری کردند، شهردار شیراز، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونین به همراه معاون فرماندار شیراز در سومین روز از نوروز بازدیدی شبانه از محل کمپ‌های مسافرین نوروزی واقع در پایانه زنده یاد زهتاب زاده، بوستان نماز، بوستان سایه، سالن ورزشی سرپوشیده امام حسن مجتبی(ع)، سالن سرپوشیده پهلوانان نصیری و باغ جنت را در برنامه خود قرار دادند.
شهردار شیراز در این بازدید از نحوه پذیرش و اسکان میهمانان، امکانات رفاهی، بهداشتی، خدماتی بازدید نمود و با میهمانان نوروزی دیدار صمیمی داشت که به رسم یادبود و به مناسبت سال نو هدایای فرهنگی نیز تقدیم مسافران گردید.
سید احسان اصنافی در این بازدید گفت: ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی رویکرد ویژه شهرداری شیراز است، ضمن اینکه شهروندان و مسافرین نوروزی که با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس برقرار می‌کنند، در صورت نیاز به هرگونه آدرس در شهر شیراز، موقعیت‌های مکانی بر روی نقشه و آدرس دقیق از طریق پیام کوتاه برای فرد تماس گیرنده به سرعت ارسال می گردد.