آزادسازی ۱۸ زندانی جرائم مالی و غیر عمد توسط اعضای اتاق بازرگانی فارس

بامداد خبر:رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: در یک ماه گذشته و پس از بازدید مسئولان و خیران استان از زندان شهرستان شیراز، اتاق بازرگانی فارس به عنوان پارلمان بخش خصوصی در استان با همکاری اعضا و خیران عضو خود توانسته ۱۸ زندانی جرائم مالی و غیر عمد زن و مردم را […]

بامداد خبر:رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: در یک ماه گذشته و پس از بازدید مسئولان و خیران استان از زندان شهرستان شیراز، اتاق بازرگانی فارس به عنوان پارلمان بخش خصوصی در استان با همکاری اعضا و خیران عضو خود توانسته ۱۸ زندانی جرائم مالی و غیر عمد زن و مردم را آزاد کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، جمال رازقی در جلسه کمیسیون حمایت قضایی، مالکیت فکری، حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی این اتاق که با حضور دادستان مرکز استان فارس و اعضای انجمن حمایت از زندانیان استان در این اتاق برگزار شد، بیان کرد: از این تعداد زندانی ۱۴ نفر مرد و ۴ نفر زن هستند که در آستانه نوروز به کانون گرم خانواده بازگشتند.
وی با بیان اینکه در طول سالهای مختلف همیشه حرکت های خیران و نیک اندیشان عضو اتاق بازرگانی فارس مایه مباهات و افتخار بوده است افزود: مفتخریم که بخش خصوصی استان در دوران های مختلف به وظیفه و رسالت اجتماعی خود پایبند بوده و به خوبی آن را انجام داده است.
رازقی با اشاره به اقدامات انجام شده در کمیسیون حمایت قضایی اتاق بازرگانی فارس اظهارداشت: حمایت دادگستری استان فارس از بخش اقتصاد و تولید در استان بی نظیر است و در ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس کارهای بزرگی برای رونق تولید و رفع گرفتاری واحدهای تولیدی استان انجام شده است که عملکرد این ستاد قابل افتخار است.
رئیس اتاق بازرگانی فارس اضافه کرد: به واسطه همراهی های عملی قوه قضاییه در استان با بخش خصوصی، این اتاق رتبه اول حل مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی در کشور را کسب کرده ایم و همین موضوع موجب ایجاد انگیزه و روحیه برای ادامه فعالیت فعالان این عرصه شده است.
وی با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی فارس به عنوان پارلمان بخش خصوصی برای رونق کسب و کار در استان در کنار بخش دولتی است ادامه داد: رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار در استان حاصل تلاش همه بخش های دولتی و فعالان بخش خصوصی است که همواره این مهم را با جدیت دنبال خواهیم کرد.
رازقی همچنین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه اتاق ایران با سازمان زندان های کشور عنوان داشت: در این تفاهم نامه تلاش شده تمام ابعاد اشتغال پایدار و مولد زندانیان و خانواده های آنان دیده شود که امضای هر چه زودتر و عملیاتی شدن آن در کل کشور می تواند نتایج خوب و امیدوارکننده ای را به دنبال داشته باشد.