باحضور رئیس سازمان بسیج علمی کشور؛

هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان فارس برگزار شد

بامداد خبر:احمدرضا قاسمی مسوول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس در اختتامیه هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان فارس گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان فارس با حضور سردار رحیمی مسوول بسیج علمی کشور، سردار بوعلی فرمانده […]

بامداد خبر:احمدرضا قاسمی مسوول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس در اختتامیه هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان فارس گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان فارس با حضور سردار رحیمی مسوول بسیج علمی کشور، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری فارس، مظاهر بابایی رییس جهاد دانشگاهی فارس، فرخ زاده معاون امور گردشگری و زیارت استانداری فارس و جمعی از اساتید و نخبگان استان فارس در سالن اجتماعات امام علی سپاه فجر برگزار شد.

احمدرضا قاسمی مسوول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس در هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان فارس گفت: طبق روال هرساله جشنواره جهادگران علم و فناوری در مجموعه بسیج برگزار شد که امسال هم این مسیر و هدف گامی در راه اعتلای انقلاب اسلامی است لذا امسال مقرر بود که رویداد سه روز برگزار شود اما با توجه به وضعیت کرونا این رویداد به یک روز تبدیل شد و امسال نسبت به سال گذشته تغیراتی داشته‌است.

مسوول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری در حوزه پژوهش تاکیداتی دارند و بهترین مشوق برای گسترش علم تکریم دارنده علم میداند که هشتمین جشنواره هم برهمین اساس است.

وی ادامه داد: سه گروه آموزشی با محوریت اصول بازاریابی با رویکرد آینده پژوهی و چالش های مالی کسب و کار و اصول تجارت در داخل و بین المللی با حضور بیش از ۶۰ نفر شرکت کننده در پنل آموزشی برگزار شد.

قاسمی به همکاری مجموعه دانشگاه آزاد، اشاره کرد و گفت: با حضور سردار رحیمی مرکز رشد در مجموعه دانشگاه آزاد افتتاح شد.

مسوول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس ادامه داد: برنامه میز خدمت با حضور دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل ثبت اسناد به بیش از ۲۶ نفر از صاحبان کسب و کار خدمات ارایه شد که در پایان این برنامه، دورهمی کار آفرینی در حوزه صنعت با رویکرد دانش بنیان با حضور ۷۰ نفر در جهت انتقال تجربه و حوزه کسب و کارهای نو بنیان برگزار شد.

وی در پایان ابرازداشت: همه تلاش سازمان علمی و پژوهشی بر اساس فرامین مقام معظم رهبری و دستورات اکید فرماندهان است تا بتوانیم یک هم افزایی در مجموعه استان ایجاد شود تا نیازهای کل استان احصا و توسط جوانان که با تعهد و تخصص خود می‌توانند گره گشای مشکلات ایران اسلامی باشند، رفع گردد.

بنا بر این گزارش ، ایجاد تفاهم نامه، رونمایی از طرح برتر از طرح های ارسالی، رونمایی از کتاب، تجلیل از حوزه پژوهشگری، فناوری و اطلاعات، تقدیر از اقشار که هم افزا در مجموعه سازمان علمی و پژوهشی بودند، تکریم خانواده شهدا از دیگر برنامه های این همایش بود.