فرمانده سپاه فجر در اردوی فرهنگی یک‌روزه بسیج رسانه اعلام کرد:

رویکرد بسیج رسانه ایجاد بستری مناسب برای جذب سرمایه داخلی و خارجی

 بامداد خبر : فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: رویکرد بسیج رسانه ایجاد بستری مناسب برای جذب سرمایه داخلی و خارجی در راستای پیشرفت کشور به‌ویژه استان فارس است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  سردار یدالله بوعلی در اردوی یک‌روزه فرهنگی که حضور عکاسان و خبرنگاران در اردوگاه تفریحی مجتمع رفاهی پتروشیمی برگزار شد، […]

 بامداد خبر : فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: رویکرد بسیج رسانه ایجاد بستری مناسب برای جذب سرمایه داخلی و خارجی در راستای پیشرفت کشور به‌ویژه استان فارس است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  سردار یدالله بوعلی در اردوی یک‌روزه فرهنگی که حضور عکاسان و خبرنگاران در اردوگاه تفریحی مجتمع رفاهی پتروشیمی برگزار شد، گفت: مسئولان و کارکنان شرکت پتروشیمی در محیط کار بستر را برای انعکاس فعالیت‌های زیرساختی به جامعه هدف فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بازخورد این دیدار، موقعیت و جایگاه تولیدی این کارخانه را در سطح استان و کشور ایجاد می‌کند، تصریح کرد: ‌انعکاس، پیشرفت، ترقی و نیز مطالبات مردم همیشه درصحنه انقلاب اسلامی به‌ویژه در شرایطی که بنگاه‌های تبلیغاتی معاند علیه ایران اسلامی سخن‌پراکنی می‌کنند امری بسیار ضروری و تعیین‌کننده است.

کاهش وابستگی تولید صنعت به خارج از کشور

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در این دیدار با اشاره به اینکه تولید صنعت پتروشیمی وابستگی ایران را به خارج کاهش داده است، تصریح کرد: امید به آینده، بسترسازی و فرهنگ‌سازی مهم‌ترین استراتژی و رویکرد این شرکت تولیدی است و در این راستا از رسانه درخواست می‌شود که در انعکاس دستاورد‌ها این شرکت را یاری کنند.

امین امرایی با تأکید بر اینکه مفهوم رسانه و تأثیر آن بر مردم به‌ویژه در برابر لیبرال‌های امری انکارناپذیر است، بیان داشت: نظام لیبرالی و نیز کمپانی‌های چندملیتی بر مبنای سوءاستفاده از قدرت رسانه تسلط خود را در جهان سوم به نمایش گذاشته و برای برون‌رفت و مقابله با این معضل، اصحاب رسانه باید گام دوم انقلاب را سرلوحه اولویت‌ برنامه‌های خود قرار دهد.

وی رسالت رسانه را امید به آینده، بسترسازی و فرهنگ‌سازی عنوان کرد و افزود: تولیدات کارخانه پتروشیمی در سال ۵۷ یک‌میلیون و ۶ تن بود که با تلاش‌های انجام‌شده این میزان ۶۵ تن در حوزه صنعت، ۲۱ تن صادرات و نیز افزایش ۱۷ به ۱۲۱ محصول از دیگر فعالیت‌های این شرکت تولیدی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه در ادامه این آئین اظهار کرد: اردوی یک‌روزه فرهنگی، ورزشی فعالان عرصه رسانه استان فارس در مجموعه فرهنگی رفاهی پتروشیمی شیراز در شهرستان مرودشت برگزار شد.

 هادی رضایی خاطرنشان کرد: در این برنامه تفریحی خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه علاوه برنشست در برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی شرکت کردند.