شهردار شیراز:

عملکرد شهرداری منطقه ۷ در اجرای پروژه های عمرانی و انسان محور مطلوب است

بامدادخبر– پنجشنبه دهم تیرماه شهردار شیراز با حضور سرزده در منطقه هفت ضمن دیدار با کارکنان منطقه، در جریان روند اجرایی و پیشرفت پروژه های عمرانی این منطقه نیز قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  حیدر اسکندرپور عملکرد شهرداری منطقه ۷ را در اجرای پروژه های عمرانی و انسان محور مطلوب ارزیابی کرد […]

بامدادخبرپنجشنبه دهم تیرماه شهردار شیراز با حضور سرزده در منطقه هفت ضمن دیدار با کارکنان منطقه، در جریان روند اجرایی و پیشرفت پروژه های عمرانی این منطقه نیز قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  حیدر اسکندرپور عملکرد شهرداری منطقه ۷ را در اجرای پروژه های عمرانی و انسان محور مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در منطقه هفت مسیرهای دوچرخه سواری با فضای سبز ایجاد شده است که شهروندان ساکن در این منطقه می توانند از آن استفاده مطلوب کنند.

وی با بیان این مطلب که پروژه های متعدد عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی در سطح منطقه هفت در حال اجرا است، ادامه داد: در طول این چهار سال تلاش کردیم تا در مناطق کم برخوردار نیز اقدامات و پروژه های عمرانی که تامین کننده نیاز شهروندان است، اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: در راستای توسعه مناطق کمتر برخوردار هفته آینده نیز پروژه منظر فضای سبز بزرگراه خلیج فارس و پارک گلسرخ در میدان الله واقع در محدوده منطقه هفت افتتاح می شود.

در این بازدید سعید معصومی شهردار منطقه هفت نیز گزارشی از روند اقدامات و پیشرفت فیزیکی پروژه ها ارائه کرد.