رِئیس شورای ا سلامی شهر شیراز اعلام کرد

مسئولان اجرایی و ناظران انتخابات بدور از نگاه‌های سیاسی و جناحی زمینه برگزاری انتخابات را فراهم کنند

بامدادخبر – رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در مورد انتخابات شوراهای شهر و روستا  گفت: انتخابات شوراها وارد مراحل اجرایی  و ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر شروع شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  –  عبدالرزاقق موسوی درنطق پیش از دستور  یکصدو هفتادو ششمین جلسه شورای شهر شیراز اظهار داشت: بارها این جمله را از حضرت امام […]

بامدادخبررئیس شورای اسلامی شهر شیراز در مورد انتخابات شوراهای شهر و روستا  گفت: انتخابات شوراها وارد مراحل اجرایی  و ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر شروع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  –  عبدالرزاقق موسوی درنطق پیش از دستور  یکصدو هفتادو ششمین جلسه شورای شهر شیراز اظهار داشت: بارها این جمله را از حضرت امام و مقام معظم رهبری شنیده ایم، که مهم حضور و مشارکت حداکثری مردم است اینکه همه مردم با شور و نشاط در انتخابات شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: شوراها علی رغم مشکلات و موانع موجود، نقش مهم و ماندگاری را در حیات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و سیاسی مردم، جلب مشارکت مردمی در اداره امور محلی و افزایش اعتماد عمومی داشته اند.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه  ضروری است که شرایط حضور و مشارکت حداکثری مردم را در پای صندوق های رای فراهم کنیم، بیان داشت: مسئولیت اصلی برعهده مسئولان اجرایی و ناظرین انتخابات است که با درک شرایط موجود و واقع بینی و رعایت عدالت و انصاف و قانون زمینه تحقق این مهم را فراهم کنند.

موسوی ابراز داشت: نقش استاندار محترم و فرمانداران به ویژه فرماندار محترم شیراز به عنوان مجریان و مسئولان برگزاری انتخابات و هیاتهای نظارت در این جهت بسیار مهم  بوده و دراین راستا
امید است به دور از نگاههای سیاسی و جناحی و با واقع بینی زمینه برگزاری انتخاباتی شایسته و با نشاط را برای مردم شریف استان فارس و کلانشهر شیراز  مهیا شود.
 

 وی در ادامه اظهار داشت:  آخرین جلسه عادی شورای اسلامی کلانشهر شیراز را برگزار شد و دراین راستا  به مناسبت یک سال فعالیت شبانه روزی مدیران مهندسان، کارکنان، کارگران، نیروهای های خدماتی، به ویژه پاکبانان عزیز که زیبایی و نظافت، شهرمان مدیون فداکاری و بزرگی آنان است و همچنین مدیران و کارکنان شورا که بدون سر و صدا کارهای بزرگی انجام دادند، و البته همکاران اعضای  شورا صمیمانه از همه آنان  و همچنین از همکاری خوب اکثریت مدیران و مسئولان استان و شهرستان و حمایتهای استاندار و فرماندار محترم، تشکر می کنم.
موسوی خاطر نشان کرد: در این هفته  به مناسبت ۲۱ اسفندماه با مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز به نام پاکبانان که سهم بسیاری در تامین سلامت ما و پاکیزگی شهرمان دارند  ونیز
۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید که هم روز شهید نامگذاری شده است، تاسیس بنیاد شهید  ضرورتی بود که به فرمان حضرت امام و برای پیگیری امور مربوط به خانواده معظم شهدا ایجاد شده است.

وی  تصریح کرد: در طول سال‌های فعالیت این بنیاد خدمات بسیار ارزشمندی به خانواده شهدا ارائه شد و مروز به عنوان امانت در اختیار ما و مسئولین نظام قرار گرفته است به ویژه امنیت کشور- محصول خون شهدای انقلاب، ایثارگریهای جانبازان و ایثارگران و نظام است.
این مسئول در مورد ۲۵ اسفند به احترام سردار شهید سپاه اسلام و شهردار نمونه شهید باکری به نام روز شهردار نامیده شده ضمن بزرگداشت و گرامیداشت یاد و نام این شهید بزرگ این روز را به همه مدیران و شهرداران سرتاسر استان و کلانشهر شیراز به ویژه شهردار محترم شیراز تبریک عرض می نمایم.
موسوی بیان داشت: در سالی که گذشت، شاهد تلاشها و توفیقات شهرداران مناطق مختلف شهر در اجرای مصوبات شورا و انجام وظایف قانونی و اجرای پروژه های ماندگار و خدمات رسانی به شهروندان بودیم و در این میان نقش شهردار شیراز در هدایت مجموعه و اجرای درست مصوبات و تصمیمات شورای اسلامی شهر و موفقیت های شهرداری چشمگیر و قابل تقدیر بود.
وی اضافه کرد: ۲۷  اسفند مصادف با سوم شعبان، روز ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام، که به نام روز پاسدار نامگذاری شده است و۲۸ اسفند مصادف با ۴ شعبان روز شهادت حضرت ابالفضل و روز جانبار را به همه جانبازان به ویژه جانبازان عزیزی که در شرایط سخت جسمی و روحی بسر می برند و نیز  ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت از جمله  مناسب های ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است.