در دیدار استاندار فارس با قهرمان ورزشی:

معرفت و عشق به میهن در منش پهلوانی هادی چوپان، موج می زند

بامداد خبر: استاندار فارس در دیدار با هادی چوپان ضمن تبریک به وی به مناسبت کسب مدال های معتبر بین المللی، عشق و علاقه وی به ایران را زبان‌زد و مثال زدنی عنوان کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، محمدهادی ایمانیه در دیدار با هادی چوپان بدنساز حرفه ای و قهرمان رقابت های […]

بامداد خبر: استاندار فارس در دیدار با هادی چوپان ضمن تبریک به وی به مناسبت کسب مدال های معتبر بین المللی، عشق و علاقه وی به ایران را زبان‌زد و مثال زدنی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، محمدهادی ایمانیه در دیدار با هادی چوپان بدنساز حرفه ای و قهرمان رقابت های جهانی مستر المپیا و آرنولدکلاسیک، با تاکید بر اینکه توجه به قهرمانان و مدال آوران ملی وظیفه ذاتی و رسالت اصلی مجموعه حاکمیت است، عشق و علاقه‌ی آقای هادی چوپان به ایران و استان فارس را زبان‌زد عنوان کرد و گفت: اینکه فردی در بهترین موقعیت های ورزشی و با پیشنهادهای وسوسه انگیز برای ترک وطن و اقامت در کشورهای خارجی با افتخار و صلابت کشور خود را بهترین مکان برای زندگی خود معرفی می کند، حاکی از عشق و علاقه ای است که فرزندان این مرز و بوم از ابتدا به وطن خود داشته و همچنان دارند و در آینده هم خواهند داشت.
استاندار فارس حمایت از قهرمانان و سرمایه های ورزشی را یکی از مطالبات اصلی خود در دوران تصدی مسئولیت مدیریت ارشد استان عنوان کرد و گفت: باید آئین نامه حمایت از قهرمانان ملی بصورت قانون، تدوین و سهم هر بخش و دستگاه برای حمایت از این نخبگان ورزشی مشخص شود تا بصورت همه جانبه و کامل بخشی از افتخار آفرینی های این عزیزان جبران گردد.
وی زنده نگه داشتن نام افتخار آفرینان ملی و بین المللی را یکی از راه های قدردانی از این عزیزان دانست و گفت: با نام گذاری برخی اماکن به نام افتخار آفرینان، علاوه بر اینکه شاهد گسترش‌ حرفه و مروج آن فرهنگ خواهیم بود به فرزندان خود، افتخار آفرینان و پهلوانان و قهرمانان ملی را معرفی می کنیم.
نماینده عالی دولت در فارس از رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خواست با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان و چند تن از ورزشکاران ملی و بین‌المللی استان فارس از جمله آقای چوپان، مشکلات مرتبط با این قشر از جامعه بررسی و راه های برون رفت از آن ها بصورت تدوین قانون بررسی شود.
وی در پایان سخنان خود نیز بر حل مشکلات این قهرمان بین المللی و افتخار استان فارس تاکید کرد و مدیرکل ورزش و جوانان استان را مکلف کرد مسائل مرتبط با این ورزشکار پرورش اندام را تا رفع مشکل پیگیری نماید.
در این جلسه که دکتر قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، دکتر فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیروکارزین و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، قاسمی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات فارس، خداجو مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس حضور داشتند؛ محمد هادی ایمانیه در پایان این ملاقات به پاس تلاش و معرفت این ورزشکار، پرچم متبرک حرم حضرت سیدالشهدا علیه السلام و تربت مبارک این امام به همراه نگین متبرک قبر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را تقدیم آقای چوپان نمود، همچنین لوح تقدیر و نشان مروج فرهنگ پهلوانی به رسم یادبود به ایشان اهدا گردید.