امنیت و سلامت پلیس، فدای امنیت و سلامت مردم 

  بامدادخبر -فرمانده انتظامی استان با اشاره به شعارهفته ناجا در سال جاری، گفت: کارکنان انتظامی امنیت و سلامتی خود را فدای امنیت و سلامتی مردم می کنند.  به گزارش   پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، سردار “رهام بخش حبیبی” در برنامه زنده تلویزیونی “بازتاب” صدا و سیمای مرکز فارس، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول […]

 

بامدادخبر -فرمانده انتظامی استان با اشاره به شعارهفته ناجا در سال جاری، گفت: کارکنان انتظامی امنیت و سلامتی خود را فدای امنیت و سلامتی مردم می کنند. 

به گزارش   پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، سردار “رهام بخش حبیبی” در برنامه زنده تلویزیونی “بازتاب” صدا و سیمای مرکز فارس، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول و هفته ناجا، بیان کرد: هفته ناجا در سال جاری به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از از ظرفیت فضای مجازی و رسانه های دیداری و شنیداری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال، به دلیل تقارن این روز با ایام اربعین حسینی و دیگر مناسبت های مذهبی و پایان ماه صفر، مراسم هفته ناجا از ۲۷ مهر ماه آغاز و تا ۲ آبان ماه برگزار خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در برنامه های هفته ناجا اجرای برنامه های مطلوب و کیفی، نمایش اقتدار نیروی انتظامی، جلب اعتماد و مشارکت مردم در تامین نظم، امنیت و سلامت، تجلیل و تقدیر از تلاش های کارکنان و خانواده محترم آنان و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ملی، جرائد و اصحاب رسانه مد نظر قرار دارد.

سردار حبیبی به شعار هفته ناجا در سال جاری با مضمون ” با هم برای امنیت و سلامت” اشاره کرد و گفت: کارکنان انتظامی امنیت و سلامتی خود را فدای امنیت و آرامش مردم می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پلیس همواره پاسخگوی مردم است و سعی می کند با بکارگیری امکانات و استفاده از ظرفیت های موجود امنیت و مهمتر از آن احساس امنیت را برای مردم به ارمغان آورد.

فرمانده انتظامی استان فارس با تأکید بر اینکه در بسیاری از مسائل و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه باید سهم هر سازمان و ارگان مشخص شود، افزود: همه نهادها و دستگاه های متولی باید به وظیفه خود عمل کنند تا شاهد کاهش ناهنجاری های اجتماعی در جامعه باشیم.

سردار حبیبی تأکید کرد: مردم نیز باید هشدارهای پیشگیرانه پلیس در مسائل مختلف و به ویژه حوزه فضای مجازی را جدی بگیرند تا طعمه کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند.

وی امنیت مردم را خط قرمز نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: برخورد پلیس فارس با جرائم و به ویژه جرائم خشن به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و با متخلفان و کسانی که قصد بر هم زدن آرامش و امنیت جامعه را داشته باشند، به شدت برخورد خواهد شد.