پل عابر پیاده بلوار زند با هدف احیای چشم انداز محور زندیه جمع آوری می شود

بامدادخبر-دکتر زوربخش: با سرمایه گذاری بر ارتقا فرهنگ عمومی توجه شهروندان را به رعایت قوانین جلب می کنیم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیرازگفت:پل عابر پیاده محور زندیه، برداشته خواهد شد.دکتر زوربخش با اعلام این که جمع آوری این پل در راستای مصوبه شورای ترافیک شهر شیراز انجام می گیرد بیان داشت:این پل […]

بامدادخبر-دکتر زوربخش: با سرمایه گذاری بر ارتقا فرهنگ عمومی توجه شهروندان را به رعایت قوانین جلب می کنیم

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیرازگفت:پل عابر پیاده محور زندیه، برداشته خواهد شد.دکتر زوربخش با اعلام این که جمع آوری این پل در راستای مصوبه شورای ترافیک شهر شیراز انجام می گیرد بیان داشت:این پل عابر پیاده شب گذشته بسته شد و مسیر جایگزین از طریق گذرگاه ایستگاه مترو زند بازگشایی گردید.
این مقام مسوول با اعلام اینکه عملیات جمع آوری این سازه به زودی آغاز می شود بیان داشت

دلیل جمع آوری این پل به جنبه سیما و منظر شهری برمی‌گردد و شهرداری منطقه ۸ شیراز در جهت اجرای طرح‌های پیش‌بینی شده خود به دنبال برداشتن این پل است تا بدین وسیله شاهد تاثیرگذاری بیشتر مجموعه زندیه در این نقطه از شهر باشیم.

معاون شهردار شیراز با اعلام اینکه برداشتن این ساختار فیزیکی در راستای احیای هر چه بیشتر محور زندیه صورت می پذیرد اعلام داشت : جلسات متعددی با حضور کارشناسان برگزار شده و از جنبه‌های مختلف این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد ،برای ثبت جهانی ارگ کریمخانی نیاز بود این پل برداشته شود و بطور حتم تاثیر بسزایی در چشم انداز محور زندیه خواهد داشت. شهرداری شیراز بر آن است تا با ارتقا فرهنگ عمومی توجه شهروندان را به قوانین معطوف کند و در این زمینه در برخی از خیابا های شیراز شاهد برچیدن موانع فیزیکی مسیرهای دوچرخه و استفاده از خطوط خط کشی هستیم