آرزوی سلامتی فرمانده ارشد آجا در فارس برای شهردار شیراز

با مدیریت ارتش مجموعه تاریخی باغ تخت احیا می شود

بامدادخبر– امیر «ابوالقاسم رضایی»فرمانده ارشد آجا در فارس گفت : برنامه ارتش برای احیای باغ تخت به شیوه ای است که با کمک شهرداری ، منظر جنوبی قلعه کریم خانی تحت نام مجموعه باغ تخت طراحی واحیا شود . امیر رضایی گفت :در این زمینه مجوزهای لازم از نیروی زمینی گرفته شده و در مجموعه فرماندهی ارشد ارتش […]

بامدادخبر– امیر «ابوالقاسم رضایی»فرمانده ارشد آجا در فارس گفت : برنامه ارتش برای احیای باغ تخت به شیوه ای است که با کمک شهرداری ، منظر جنوبی قلعه کریم خانی تحت نام مجموعه باغ تخت طراحی واحیا شود . امیر رضایی گفت :در این زمینه مجوزهای لازم از نیروی زمینی گرفته شده و در مجموعه فرماندهی ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران، از آنچه برای نشاط مردم لازم باشد استقبال می شود .
فرمانده ارشد آجا در فارس گفت: بعد از احیای مجموعه به شیوه ای برنامه‌ریزی می‌کنیم که عموم مردم بتوانند از این مجموعه استفاده و از آن بازدید کنند. امیر رضایی با اشاره به اینکه مجموعه باغ تخت مکانی تاریخی با قدمتی بیش از ۹۶۰ سال است گفت: باغ تخت با مدیریت ارتش و در اختیار ارتش؛ طراحی و احیا می شود و همانند باغ عفیف آباد بر روی عموم مردم بازگشایی خواهد شد.
فرمانده ارشد آجا در منطقه فارس با آرزوی سلامتی برای شهردار شیراز گفت با توجه به ابراز علاقه آقای اسکندرپور اگر این اتفاق رخ دهد و مجموعه احیا شود اوج عظمت این مجموعه که در سمت دیگر قلعه است قابل مشاهده خواهد شد.
امیر رضایی گفت: هرجا ارتش متولی حفظ و نگهداری بوده بسیار خوب عمل کرده و در این مورد هم رویکرد ما به همین صورت است.وی در ادامه یاد اور شد که این مجموعه پس از بازگشایی برای مردم شیراز ،ایران و گردشگرانی که از دیگر نقاط دنیا به شیراز می آیند یک مکان ویژه و زیبا خواهد بود .
امیر  رضایی در جواب به سوال خبرنگار پایگاه خبری بامداد خبر در مورد همکاری ارتش با میراث فرهنگی استان برای بررسی های علمی در حین انجام پروژه احیای مجموعه تاریخی باغ تخت گفت: در حقیقت این میراث فرهنگی این است که باید برای این کار پیش‌قدم شود ولی ما از همکاری با میراث در این زمینه استقبال می کنیم.
فرمانده ارشد آجا در منطقه فارس گفت: ما از هیچ کاری برای خدمت به مردم دریغ نمی کنیم زیرا وقتی می‌گوییم ارتش فدای ملت این یک شعار نیست ما افتخار می کنیم که خونمان را تقدیم مردم کنیم.