استاندار فارس :

بهترین عملکرد و پایین ترین فوتی ها را نسبت به جمعیت استان داریم

بامدادخبر – شیراز / استاندار فارس گفت : در هفته دولت ۸۴۲ پروژه با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان  افتتاح شده است. به گزارش پایگاه  خیری تحلیلی بامدادخبر ، عنایت الله رحیمی استاندار فارس ، صبح امروز پنجشنبه در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان فارس که در راستای تجلیل از مدیران نمونه و دستگاه های […]

بامدادخبر – شیراز / استاندار فارس گفت : در هفته دولت ۸۴۲ پروژه با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان  افتتاح شده است.

به گزارش پایگاه  خیری تحلیلی بامدادخبر ، عنایت الله رحیمی استاندار فارس ، صبح امروز پنجشنبه در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان فارس که در راستای تجلیل از مدیران نمونه و دستگاه های برتر استان در سال۱۳۹۸ انجام شد ، با اشاره به تامین اینترنت رایگان برای مدارس گفت : به دلیل شیوع کرونا و مجازی شدن مدارس استان، سه هزار و ۴۷ مدرسه به اینترنت رایگان دسترسی پیدا می‌کنند.

رحیمی با اشاره به عملکرد استان در مقابله ویروس کرونا بیان کرد : در حوزه کرونا استان فارس بهترین عملکرد را داشته و پایین ترین فوتی ها را نسبت به جمعیت استان داریم و همچنان با عملکرد به موقع علوم پزشکی و استانداری فارس، استان فقط ۲۰ روز در وضعیت قرمز قرار گرفت.

او در خصوص ادارات به شبکه دولت متصل شده عنوان کرد : در سال ۹۲ بالغ بر ۶۵ اداره به شبکه دولت متصل بوده است اما در حال حاضر بیش از هزار متصل شده است.

استان فارس با اشاره به راه اندازی فاز دو تصفیه خانه فاضلاب شیراز تصریح کرد : شیراز بالغ بر دو میلیون نفر جمعیت دارد و شاخص دفع فاضلاب بهداشتی برای ۴۰۰ هزار نفر فراهم بود اما با افتتاح فاز دوم ایستگاه تصویه خانه شیراز فاضلاب ۶۰۰ هزار نفر یگر نیز  فراهم می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه نرخ بیکاری رو به کاهش است تاکید کرد : شاخص های استان فارس قابل قبول است و رونق کسب و کار بهبود یافته و نرخ بیکاری از ۱۷ درصد به ۷ درصد کاهش یافته است.

پایان پیام/