ایستگاه مترو وکیل الرعایا به بهره‌برداری رسید

 بامدادخبر-عنایت الله رحیمی استاندار فارس گفت:  به مناسبت هفته دولت و در راستای رفاه شهروندان،  ایستگاه مترو وکیل الرعا شیراز به بهره‌برداری رسید. وی خاطر نشان کرد:  در اجرا و طراحی  ایستگاه مترو  وکیل‌الرعایا از هنر و معماری فاخر  استفاده شده  است و زیبایی خاصی را  به این ایستگاه  بخشیده و آیندگان به نیکی از این طرح زیبا یاد می کنند.  رحیمی  با اشاره به اینکه […]

 بامدادخبر-عنایت الله رحیمی استاندار فارس گفت:  به مناسبت هفته دولت و در راستای رفاه شهروندان،  ایستگاه مترو وکیل الرعا شیراز به بهره‌برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد:  در اجرا و طراحی  ایستگاه مترو  وکیل‌الرعایا از هنر و معماری فاخر  استفاده شده  است و زیبایی خاصی را  به این ایستگاه  بخشیده و آیندگان به نیکی از این طرح زیبا یاد می کنند.
 رحیمی  با اشاره به اینکه کشوری که چرخ اقتصادش  در طول یکصد سال اخیر تکیه بر نفت  بوده است، افزود:  با درایت و مطالعه کارشناسان به این نتیجه دست یافته که بدون نفت می توان اقتصاد را به چرخه تولید تبدیل نمود.

وی اظهار کرد: اگر مردم با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند نشان از بی توجهی مسئولان  نبوده  بلکه اعمال  تحریم‌های ظالمانه  علیه کشورمان بوده است.
 رحیمی بیان کرد:  با اجرای فعالیت‌های شبانه روزی در زمینه توسعه زیر ساخت های حمل ‌ نقلی  در آینده نزدیک مجموعه ای  از انواع حمل و نقل های ریلی ،هوایی، درون شهری در شیراز به وجود می آید و نیز رضایت‌مندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.