سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی فارس خبرداد:

دستگیری چهار باند سارقان حرفه‌ای توسط پلیس آگاهی فارس/شهروندان به خود مراقبتی توجه کنند

بامدادخبر– سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی فارس  در نشست خبری تشریح عملکرد این یگان در خصوص دستگیری چهار باند سرقت در محدوده شهر شیراز گفت: ارزش اشیای مکشوفه ۱۲ میلیارد ریال است که این سارقان آنهارا طی ۱۹۰ فقره سرقت از منازل و باغات سرقت کرده اند .  رئیس پلیس آگاهی فارس با ذکر اینکه،در […]

بامدادخبر– سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی فارس  در نشست خبری تشریح عملکرد این یگان در خصوص دستگیری چهار باند سرقت در محدوده شهر شیراز گفت: ارزش اشیای مکشوفه ۱۲ میلیارد ریال است که این سارقان آنهارا طی ۱۹۰ فقره سرقت از منازل و باغات سرقت کرده اند .  رئیس پلیس آگاهی فارس با ذکر اینکه،در کشفیات ۱۸ درصد و در دستگیری مجرمین سابقه دار ۲۳ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته ایم ، بازه سنی سارقان سابقه‌دار دستگیر شده را بین ۲۷ تا ۵۰ سال ذکر کرد.

رئیس پلیس آگاهی فارس با بیان اینکه، جرایمی در حوزه کاری پلیس آگاهی قرار می‌گیرد که سازماندهی شده و گروهی باشد گفت: اطلاعات مردمی باعث کشف و دستگیری این چهار باند شد که در پی آن پلیس آگاهی فارس توانست در زمان سه هفته کار شناسایی و دستگیری این سارقان را انجام دهد.
سرهنگ حبیبی در ادامه افزود ، ارزش اشیای مکشوفه ۱۲ میلیارد ریال است که این سارقان آنهارا طی ۱۹۰ فقره سرقت از منازل و باغات سرقت کرده اند  .

حبیبی با ذکر اینکه : حوزه کار پلیس آگاهی در حوزه کشف جرایم است و اصولاً کار پیشگیری در حوزه پلیس تخصصی پیشگیری است گفت : برای کم کردن از تعداد سرقت ها باید ۲۶ دستگاه با پلیس همکاری کنندو در این مورد مسائلی مثل ایجاد شغل ، حرفه آموزی زندانیان ، روشنایی خیابان هااز عوامل تاثیرگذار بر آمار سرقت ها هستند.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اهمیت خودمراقبتی توسط مردم گفت: رعایت نکات ایمنی مثل استفاده از نگهبان محله، هنگام مسافرت و خروج روزانه از منزل و همچنین پارک وسایل نقلیه در پارکینگ‌ها و عدم پارک در خیابان‌های خلوت می تواند ایمنی بیشتری را برای شهروندان ایجاد کند.
در همین زمینه وی گفت: هماهنگی‌هایی در حال انجام است تا پارکینگ های سطح شهر در آخر شب با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.