مدیرکل کمیته امداد استان فارس در نشست صمیمانه با خبرنگاران حوزه امداد

آرمان ما این است که حتی یک نفر از فرزندان تحت پوشش امداد، ترک تحصیل نکند

بامداد خبر : دکتر محمد بذر افشان ، مدیرکل کمیته امداد فارس در نشست صمیمانه با خبرنگاران حوزه امدادگفت:رسانه ها بازوی توانای مسوولین و چشم بینای مدیران هستند. وی افزود ، مدیری موفق است که بتواند از فضای رسانه‌ای برای حل مسائل حوزه کاری خود استفاده کند. دکتر بذرافشان با ذکر اینکه حال و هوای امداد […]

بامداد خبر : دکتر محمد بذر افشان ، مدیرکل کمیته امداد فارس در نشست صمیمانه با خبرنگاران حوزه امدادگفت:رسانه ها بازوی توانای مسوولین و چشم بینای مدیران هستند. وی افزود ، مدیری موفق است که بتواند از فضای رسانه‌ای برای حل مسائل حوزه کاری خود استفاده کند.
دکتر بذرافشان با ذکر اینکه حال و هوای امداد فارس به دلیل حضور خیرین بسیار خوب است ،گفت :با کمک خیرین موفق شدیم ۱۰۰۰ واحد مسکونی را برای جامعه تحت پوشش امداد استان آماده و تقدیم مردم کنیم و اکنون به دنبال صفر کردن مشکل مسکن در بخش روستایی و شهری هستیم.
بذرافشان همچنین ازجهت گیری حرکت امداد فارس به سمت تهیه جهیزیه با کیفیت بالاتر جهت تکریم و ارائه به نوعروسان در آستانه ازدواج تحت پوشش کمیته امداد فارس خبر داد.
دکتر  محمد بذرافشان با تاکید بر اینکه ما در همه سرفصل ها نسبت به سال گذشته رشد داشته‌ایم گفت در دوره ۴ ماهه نخست سال ۹۹ در بحث صدقات۱۰۲ درصد ، در
نذر و قربانی۱۳۰ درصد ،در زکات فطریه ۱۱۵ درصد،در زکات واجب و مستحب ۱۱۰ درصد،و در تحقق برنامه های مراکز نیکوکاری ۱۶۲ درصد رشد را تجربه کرده ایم.
وی همچنین اشاره کرد که، در مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی که در قالب کمک‌های مومنانه و پویش مردمی” ایران همدل” ، انحام شد کارنامه فارس درخشان است .
دکتر بذر افشان گفت:حضور معنادار مردم خیرین و متدینین در کنار امداد باعث توفیق در توزیع یک میلیون پرس غذای گرم و ۲۸۰ هزار بسته معیشتی در استان شد. وی در ادامه یاد اور شد از طرف بنیاد مستضعفان و آقای فتاح مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برای ایتام واریز شده است.
دکتر بذرافشان گفت: اکنون به دنبال تهیه ۲۵ هزار گوشی اندرید و تبلت برای دانش آموزان تحت پوشش امداد هستیم تا در صورت نیاز به آموزش از طریق فضای مجازی دانش آموزان تحت پوشش امداد ،بدون هیچ مشکلی ، از خدمات آموزشی بهره ببرند. وی گفت: از مردم نیز برای کمک به تحقق این امر دعوت می‌کنیم بذر افشان در ادامه یاد آور شد که : آرمان ما این است که حتی یک نفر از فرزندان تحت پوشش امداد، ترک تحصیل نکند و اگر این اتفاق رخ دهد مثل این است که ما هیچ کاری نکرده ایم.