مرد شیشه‌ای زن و مادر خود را به قتل رساند 

  معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: در روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س)، مردی در شهرستان فسا به دلیل مصرف مواد مخدر از نوع شیشه، زن و مادر خود را کشت و متواری شد. سرهنگ “کاووس محمدی”  با بیان این که : صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک […]

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: در روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س)، مردی در شهرستان فسا به دلیل مصرف مواد مخدر از نوع شیشه، زن و مادر خود را کشت و متواری شد.

سرهنگ “کاووس محمدی”  با بیان این که : صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در روستای “فدشکویه” شهرستان فسا”، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ “محمدی” افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی شیشه‌ای زن و مادر خود را با اسلحه به قتل رسانده و متواری شده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه تلاش برای دستگیری قاتل متواری با جدیت ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد در هنگام عصبانیت ضمن کنترل خشم، مشکلات خود را با مراجعه به مراکز مشاوره حل و فصل کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.